Why are you wastin’ your time?

Par défaut

De ce vor copiii de MAXIM clasa a VII-a să monopolizeze lumea? Adică, nu m-am întâlnit niciodată cu unul care să nu-mi zică: ”ştii ce a mai făcut Cutărescu de la mine din clasă?”,”ştii ce i-a scris nu-ştiu-cine pe coperta caietului de mate în ora de română colegei prietenei mele cele mai bune?”,”Cutăreasca a încercat să se drogheze cu cretă! Îţi vine să crezi?” Mnoh, mă refer strict la cei de a VII-a, cărora abia le creşte o bucăţică de creier în partea stângă a cerebelului. Ultima dată a fost:”pssst, să-ţi zic o fază tare, C a încercat să-şi taie venele în toaleta şcolii”. Mă simt dezgustată, enervată, indiferentă şi…bleah! Am aflat încă o “bombă”. Copiii de clasa a V-a de la n-are rost ce şcoală s-au apucat de făcut ceva interesant, chiar pe băncile şcolii. Mi-e jenă mie să spun asta, dar eu n-aş fi crezut vreodată! Nu mai zic de imaginea tipelor de 13 ani care se plimbă în paşi de dive pe străzi şi ascultă manele când, probabil, habar n-au cât fac 2×2. So disgusting!

Laisser un commentaire

