Pfff…

Par défaut

Well, I’m back. Sunt răcită moartă, mă doare un afurisit de creier+ameţeli, tremurături, frisoane, deci se poate spune că sunt aproape moartă. Sau, poate răceala mea e chiar o gripă în devenire fatală. Asta înseamnă că o să pot să citesc până la epuizare o carte care merita citită până la epuizare şi căreia o să-i fac şi o recenzie (care habar n-am cum se face, dar învăţ) şi o să beau o tonă de ceai DEmentă, iar ai mei vor fi mai drăguţi ca niciodată. Şi pot să-i zic adio proiectului meu cu “Toleranţă şi convieţuire în spaţiul public” care urma să fie ceva suuuuupeeeer. Modestia asta! Chestia e că am convins-o pe mama să mă lase în excursieeee, după kilometri de tratative. Ok,ok, promit să învăţ, să îmi fac toate temele ever, ordine în camera mea şi în toată casa în fiecare zi, promit să nu mă mai cert cu Darius, să merg eu la cumpăraturi dimineaţa, chiar şi atunci când sunt chioară de somn, să iau 10 la latină în the next “testum”, cum aveam noi impresia că se spune, iar profa ne-a zis să scriem simplu “test” (pentru că nu ştia nici ea, I think) ca să compensez 7-le din teză. Luni cred că îmi iau liber, ca să zac în voie, fără să mă întrebe nu-ştiu-cine ce am, de ce arăt ca o stafie, de ce n-am stat acasă dacă îmi e rău şi alte de-astea. Marţi am teză la istorie, pentru că aşa fac copiluţii fără experienţă de la a 9-a D, îşi stabilesc tezele până în ultima zi din anul şcolar. Şi când spun asta, mă gândesc că mai avem şi la franceză şi eu mă lupt cu concordanţa verbelor. Atât.

"

    • nu, măăă, ne ducem la slănic-moldooova…de fapt, nu sunt sigura. initial era sibiu, apoi a devenit brasov, bran-moeciu, dup-aia era lepsa.lasa, ca ne ducem cu gandul la tanita:D pai, adela, garabet ibr., o panarama,iar maine imi aduce Oni Bel-ami, care cica e foarte misto si eu o cred pe cuvant.mai e chestia cu « eat,pray,love », pe care am gasit-o online, dar nu vreau sa-mi storc creierii in asa hal si « jurnalul anei frank » pe care o vreaaau.pana la urma, cred ca o sa fac recezie la amintiri din copilarie :))))))))))))))))))

Laisser un commentaire

