Fulga gospodina

Par défaut

Yyaaaayy, o duminică în bucătărie, făcând prăjituuuuri. A fost un fel de concurs între mine şi mama la ruladă, după ce am umblat după ouă şi chestii prin vecini (dar bine că există mătuşi!).Chestia super tare a fost când am constatat că mixerul nu mai merge şi a trebuit să bat măr compoziţia aia cu telul până am făcut muşchi, în sfârşit! Păi, fiecare trebuia să facă ce-o face ca să-i iasă cea mai cea ruladă. Şi cum mi-au mai rămas vreo 8 lei din banii mei de buzunar, ţâşti la magazin şi ia Finetti+ banane (că ştiu eu o reţetă de la colegu’ Edi), ca s-o dau gata pe mama. Mi-a ieşit ceva nasol, pentru că nu mi s-a rulat rulada, care trebuia rulata şi s-a împrăştiat un pic…un pic mai mult chiar. Rulada à la Alexandrina însă a ieşit mult mai bine, deşi avea gem de ceva. Păi, cum să fie concurs fără juriu? Ha! Tata mi-a dat 10 cu +, iar mamei i-a dat 5 (pentru că aşa am complotat noi) şi ne-a zis că nu suntem fairplay. Ok,ok! Recunosc. Nu arată prea bine, dar pot să vă garantez că supravieţuiţi! De fapt, nu. Nu vă garantez. Pot să garantez doar că tema mea la franceză nu mai poate aştepta şi nici nu strică un plus-que-parfait!

"

Laisser un commentaire

