5 mai

Par défaut

Dacă de 8 martie n-am schiţat niciun cuvânt, azi cică e ziua bărbatului. Aia neoficială. Saaau, oficială. Anw. Mi se pare mult mai ok ziua lor, dacă te gândeşti ce aspiraţii au şi că 95% din ei îşi doresc femei frumoase şi bune la suflet, iar restul bere cât cuprinde. De 8 martie ce vezi? Flori, mămici, bunici, flori, flori, flori, cântecele, poezioare etc. etc. V-am zis că de vreo 5 zile sunt răcită cobză, că abia respir şi vorbesc şi că am luat o tonă de aspirină? Şi, culmea, azi la ora de sport, eram prima la alergat nu-ştiu-câţi kilometri la proba de rezistenţă. Teoretic, că practic am ajuns printre ultimii, ăia care au lăsat-o baltă. La mulţi ani, tatiiii!

Laisser un commentaire

