Biaaaakkkkk

Par défaut

Hi! Hai mă, hai! Hi! Păi, hai odată! Nu ştiu dacă sunt prostă sau pur şi simplu sub claia de păr din capul meu nu se ascunde nimic, dar azi am dar teză la latină. Aparent ceva banal, dar dacă te gândeşti că era obligatoriu să ai dicţionar şi eu n-aveam şi trei sferturi din teză era analiza unui fuckin’ text… Aşa că am stat uitându-mă la foaia aia înjumătăţită pe care scria 1.(60 p) Şi mă întreb de ce ceilalţi aveau dicţionar şi scriau şi eu îi analizam picioarele lu’ profa. Cât de stupid sună asta? Păi, la fel de stupid ca 4-ul pe care o să-l iau. Ce să mai, îmi place latina ca măgarului fuga. Au fost şi păreri de genu’ “de ce nu te-ai dus la o altă clasă să ceri dicţionar”? Adevărul e că mi-a dat prin cap asta, darrrr, cum sunt eu mai delăsătoare aşaaa, nu. Nu m-am dus. Dar ştii, am observat şi eu ce diplome frumoase avem pe pereţi şi mai ales ce scria pe ele, am analizat clasa şi mai ales mi-am analizat atitudinea faţă de latină, în general. Şi n-am uitat nici de ora 2 fix la care m-am culcat azi noapte, învăţând declinări şi tabele cu hic haec hoc huius huius huius, ca să vezi ce? Totul era să ai dicţionar! Deci, ce să mai înveţi fraiere când e atât de simplu? Şi par atât de indiferentă! Gata, mă duc să urlu în baie, uitându-mă în oglindă şi trăgându-mă de păr, pentru că-mi pasă!

"

    • mda…stiam asta, dar nu mai aveam timp sa urc la etajul 2.oricum, faptu-i consumat. my first four in my life and hate latin for the rest.

      • latina e mişto, pentru cei cu dicţionar. aşa ca var’ta. 😛
        hai că îţi mai dau un punct de la mine să iasă cinci 😆

    • asa mi-au zis si ai mei cand m-au vazut umflata de plans, dar stii, eu chiar invatasem toate alea si am avut niste subiecte de tot rasu'(plansu’ adica).merci, Giana. kiss ya too!

  1. noi in clasa a IX-a am facut latina cu d-na Stanuta si mancam latina pe paine:)).daca nu aveam dictionare ne manca de vii:)).in a IX-a invatam si eu la latina,dar dupa…neah.:)).si asa nu ne foloseste la nimic:))

    • Cum sa nu ne foloseasca? Vom face totul in latina, chiar ar trebui sa devina limba nationala!S-asa, numarul vorbitorilor de latina se mareste in medie cu 1 fraier pe an, care da teza la acest obiect vital! Cine stie, poate impatimitii isi vor numi si copiii Sulla, Caesar. Acum dorm si eu cu dictionarul sub perna.Si ii pun si eticheta cu « nu v-atingeti de dictionarul meu ca v-am spart! »

  2. :)))).O sa vezi tu ca prin clasa a XI-a asa nu o sa te mai intereseze prea mult ora de latina,iar in a XII-a siiiigur o sa uitati de ea complet.Eu nu am nici carte si nici caiet la latina si am 8:))..Vezi de ce e bine sa aveti bunici?!Mai primiti si voi un sfat,una,alta:))

Laisser un commentaire

