Ding!

Par défaut

Am primit lalele de la vecinu’ Dănuţ, care e îndrăgostit de mine de-i sare smalţu’ (cel puţin aşa scrie în “Nudul Dianei”). De fapt, asta mi-a declarat el de mai multe ori, deşi are doar 8 ani. Ştii, o să fie (dar nu va fi) ceva gen Monica şi cu Iri, cu roluri schimbate. Citind şi eu azi trei bloguri (pe care le citesc mereu pentru că-mi plac), mă întrebam de ce unii îşi fac bloguri şi le păstrează private. Nu e mai simplu să-ţi faci un jurnal personal unde să scrii zilnic decât să butonezi ceva şi să citeşti doar tu şi colega de bancă sau vecina de peste drum? Da, bine, îi înţeleg pe cei cu bloguri obscene sau ceva gen (că nici ăia nu-s privaţi), dar probabil alţii scriu chestii care ar putea atenta la securitatea statului sau pur şi simplu lucruri foarte interesante gen “soarele străluceşte, păsărelele zboară şi iarba e verde”. Îti dai seama că astfel de chestii trebuie să rămână private! De fapt, fiecare e liber să facă ce vrea, fără să-i pese că eu gândesc aşa şi că sunt enervant de sinceră. La urma urmei, sunt doar un punct pe Glob de 0.000000001/1 miliard microni.

"

  1. eu mi-am făcut un blog-jurnal pe care-l ţin privat pentru că n-am voinţa necesară să scriu în fiecare zi chestii pe un caiet. în schimb, cum spuneam, tastatura îmi dă poftă de scris. îmi e mai uşor să ţin un jurnal de genul ăsta decît unul normal. şi pe al meu nu-l citeşte absolut nimeni. şi dacă tot nu înţelegi, nu-i nimic, nu eşti prima sau singura.

    • inteleg perfect ce vrei sa zici, dar chestia pe care ti-ai facut-o tu e cu totul altceva, pentru ca citesti doar tu. eu vorbesc de cei care ii invita pe matusa, cumnatu’ si ta-su sa citeasca “soarele străluceşte, păsărelele zboară şi iarba e verde”, ca si cum ar fi cine stie ce!

Laisser un commentaire

