Thoughts of a blonde mind

Par défaut

Păi, ăsta e un post neinteligent despre încercarea mea de a scrie inteligent. Am început să scriu numai tâmpenii, aberaţii, pentru că o idee duce la alta şi astfel ajungi la nişte mamă de filozofeli! Nu pot să îi înţeleg pe cei care mă întreabă tot timpul la ce oră mă culc, când mă trezesc, ce mănânc, ce ***fac. Păi, stai tăticu’ să-ţi zic totul de-a fir a păr. Deci, numărul meu de telefon este 0755828356, fără vrăjeală. Dacă vrei, check it. Parola de la Generation Europe este “eugya”.hă-hă, nu vrei şi parola de la blog, id, facebook, care de fapt e tot aia? (ups, scuze, nu e tot aia măăăăă!).sleepover. Hai mai bine să vă explic ce bine ne-a ieşit faza cu masa festivă în clasă de Paştele morţilor (nu că sună bine?) şi cum am împărţit apoi cozonacul şi rulada şi pasca şi fursecurile cu tot liceul (da, da, absolut!) Azi am vorbit cu diriga şi era să leşin de emoţie (acum am strănutat, ca să-ţi dai seama că este adevărat).Am început să-mi ador vocea, mai ales când sunt răguşită şi am început să ignor păreri de genul “ce voce aiiii! ia mai zi ceva!” pentru că persoanele alea sunt nişte  ofensate-stupide şi încearcă să pară că nu le pasă, dar de fapt le pasă. De la un timp am o stare aşa…nu ştiu, îmi schimb locul din secundă în secundă, mă duc într-un loc, deşi nu vreau să mă duc acolo, încep să dansez din senin de una singură şi să îmi zâmbesc în oglindă (cred că mă îndrăgostesc, cred ca daaaa…). Laughing Out Loud. Azi am cântat fix de 122 de ori “We are always running for the thrill of it thrill of it/ On and on and on and on….thrill of it” şi cred ca îmi plac “Empire of de sun”, deşi-s doi ciudaţi cu feţe de stafii. Şi abia aştept să mergem la Grădina Botanică (aia din Galaţi) cu diriga şi să vedem filme 3D. Apropo, roacări de la 9D, când venim în pijamale la ora de sport? Şi dacă n-au aflat toţi filologii din liceu, la anul vom face o activitate comună numită “Filologii au talent”(ideea doamnei diriginte, ăf cors) şi o să puteţi să vă daţi în spectacol. Eu o să cânt something şi pentru asta am nevoie de un an să mă pregătesc psihic. eeeeeee, floricele cu sareeeeee (urmează). To be continued.

"

  1. Pingback: Ador Welding – India Infoline.com | HireWelders

  2. =))) Mi-a placut la nebunie postu’ asta! Tre’ sa ajung acasa sa caut si eu melodia despre care vorbeai. Am asa o vaga impresie ca o sa-mi placa… 😀
    Eu de duminica tot stranut de nspe ori pe zi si deja simt c-o iau razna! Cum scap? =))

Laisser un commentaire

