Stupid moment (a se citi în engleză)

Par défaut

din categoria “de ce ţi-e frică nu scapi”,azi am fost atacată de câini(de fapt era un câine, dar, ca să pară mai palpitant…). da. mergeam aşa, cu un pas în stânga şi unul în dreapta, jumate adormită, jumate stupidă, cu capul în sus şi părul în toate direcţiile (horror) când am simţit că vine cineva/ceva spre mine cu o viteză de 20km/h. (deci am uitat să vă spun că mă duceam la magazin). arătarea de câine era ciufulit şi murdar şi mort de foame (măcar de muream muşcată de un câine de rasă), încât, ce s-a gândit el:”mmm…ce delicioasă pare tipa aia, ia să dau eu lovitura, că tot nu e mare aglomeraţie dimineaţa…” şi, probabil din orgoliu ca să nu par stupidă iar, n-am schiţat niciun sunet (cred că sunetul nu poate fi schiţat, dar…). nu e ceva normal pentru că eu trebuie să ţip să se spargă trei geamuri şi maşinilor care trec pe lângă să le cadă roţile & stuff. noroc cu o tanti cam la vreo 9865 de ani care m-a salvat aruncând o drăguţă de piatră fix în capul câinelui (deci nici eu n-aş fi avut o aşa ţintă, cu trei perechi de ochelari pe ochi). tata, ca un părinte ocrotitor ce este, a spus că o să-i împuşte pe toţi câinii ăia de acolo care sunt lăsaţi de izbelişte. hihi (sună ca şi cum un copil căruia i s-a furat jucăria se duce la maică-sa să se plângă). darrr, nu. eu cred că mai bine ar trebui să se sesizeze autorităţile sau locatarii blocului care nu îşi pot ţine câinii sub supraveghere. şi cum trăim în ţara tuturor posibilităţilor, nu m-ar mira ca mâine să dau peste acelaşi câine, în acelaşi loc, la fel de urât şi murdar, aşteptându-mă fix pe mine!

"

  1. Stii ce se spune despre caini?! ca sunt mai loiali decat oamenii!!! Asa ca…daca asa arata cel mai rau caine, nu vreau sa stiu cum arata cel mai rau om!!!

  2. Imi pare rau ca ti s-a intamplat asta! In tarile civilizate…animalele fara stapan sunt adunate in centre speciale, sunt ingrijite…iar oamenii destul de educati aleg sa le adopte chiar daca nu sunt de rasa nobila. In tari dubioase, precum a noastra…autoritatile nu au notiunea de « drepturi ale animalelor », e mai ieftin sa le abandonezi pe strazi, sa le « eutanasiezi » sau sa le oferi prilejul sa se infrupte din homo sapiens sapiens…

  3. Pingback: Ultimul Mitropolit – 17 « Ioan Usca

  4. si eu iubesc animalele,in special cainii,dar de curand,la Macin,in zona unde stau eu,s-a strans o haita de caini,cam 20 la numar,si sunt foarte agresevi.ieri era sa sar de pe bicicleta din cauza lor.ar trebui si primaria asta sa se ocupe de ei,sa ii stranga undeva.

Laisser un commentaire

