Blablabla…

Par défaut

Yaaaaaaaah!  Sunt super mega extra uber happy, dar nu ştiu de ce. Mmm…probabil pentru că “vacanţa” noastră s-a prelungit cu o zi. Cât de bine sună asta? Well, destul de bine pentru tema mea la română. Mă simt urmărită de cele trei kg în plus (friptură+pască+ciorbă+sarmale+ciocolată+ciocolată+pepsi+cozonaci+ciocolată…şi da, sunt o ciocofilă). Am vrut să citesc vacanţa asta teancuri întregi de beletristică, dar…am renunţat. Şi ştii de ce am renunţat? Nu. Nu ştii. Am început să mă gândesc serios la cei care se cred sunt cititori înrăiţi dacă ştiu o iotă din “Motanul încălţat” sau “Harap-alb” sau “Hensel şi Gretel” (later edit: « Hansel… »). Şi dacă nu le ştii p-astea, ce rost are să citeşti best-sellere şi alte chestii? Revenind, mă întreb de ce am primit un car de sms-uri de sărbători şi eu n-am trimis nici măcar unul (haha, sunt atât de invidiată, că şi sms-urile mă adoră). Mă rog, am descoperit că e mai ieftin un mesaj pe facebook. În sfârsit îmi merg boxeleeee!!! (tre’ să sărbătoresc cu un pahar de apă).Mă simt atât de vinovată pentru somnul de 5 ore pe care l-am prins în prima zi de Paşti, de-abia am putut să-l ridic din pat, când puteam face atâtea lucruri interesante like bătaie cu frate-miu, plimbare cu bicicleta, party cu myself (ştiu eu de ce!), cumpărături la Milano (probabil unde se aflau singurele magazine deschise la ora aia), un iglu la polul nord (pentru că o idee se poate transforma într-o aberaţie în toată regula).skip. Eu de obicei nu cred în deochi şi alte vrăjeli din astea, dar ieri nu mi-a trecut durerea de cap cu trei algocalmine/uri consecutive. bbbback to present. Mi-am scos tricourile toate şi ochelarii de soare şi am un playlist plin de Auburn acustic acustic acustic & stuff pe care le adoooor. skip. Ei bine, am privit azi un film de Crăciun (happppy Christmas ho ho ho!). Sleepover. Voi ce mai faceţi? Sănătoşi-voinici?

P.S este ca melodia e geniala?

Laisser un commentaire

