Ceartă.

Par défaut

am avut o discuţie cu părul meu azi dimineaţă la 5 fix. mda…exact când îmi e lumea mai dragă, fleoşc, părul meu devine lins de vacă+ o CĂRARE pe mijloc (nu suport aaasta!)

mbine, Păr, te rog eu, stai şi tu măcar o dată ca tot părul şi nu voi mai fi nevoită să mă cert cu tine în fiecare dimineaţă. da ştiiiiu, eu sunt aia care dorm aiurea, aşa încât tu suferi, în special mighty Breton, tot eu te murdăresc de pastă de dinţi când mi-e lene să te leg, eu sunt aia care te tund mereu, deşi nu vreau (prostie curată!) şi după aceea plângem împreună trei zile-n şir, dar, înţelege şi tu, nu e de ajuns să fii invidiat de fiecare fată pentru că eşti drept şi blondo-şaten şi n-ai văzut placă în viaţa ta! îţi cam iei lumea-n cap! ţi-am zis de atâtea ori că m-am saturat să mă cert cu mama la 22.30 pentru că nu m-a născut cu păr creţ, dar tu nuuu…batman, batman! ş-aşa mai pierzi şi fire de păr, îmi intri în ochi şi în gură, deci dă-ţi două palme şi revino-ţi! te rooooog, te rog, te rog, te rog…te rog?

P.S  azi am fost la cimitir (da, nu-mi vine să cred) pentru că e nu-ştiu-ce sărbătoare (sorry pentru preot şi profu’ de religie), cu mama, care m-a tras de nas ca să ma trezească cu noaptea-n cap! I hate you today.

P.P.S  azi sunt zen. mlol.

"

  1. de când m-am născut îmi doresc să am volum la păr… îs linsă şi eu si mai frumos, la mine se face cărearea în spate de zici că-s bătută cu parul! 😦 Hai să facem un club: Clubul linselor!

  2. deci si eu ma alatur clubului, linsa si cu o carare pe care nu o doresc pe mijloc. n-o doresc deloc,dar na…ea ma vrea!!! parca nu mai sufar atat de tare ca m-am tuns cand vad ca mai sunt si altii 😀
    superbi macii tai, ii ador!

    • welcome to our club! merci mult,ideea imi veni de la « Opiu » al lui Falconer.am observat ca tema se vede in functie de diagonala monitorului, deci nu se bucura toti de maci:D

  3. eu cand ma trezesc dimineata imi stau 3 fire ridicare fix in varful capului:)).si orice le-as face,tot asa stau:)).deja din 3 fire au ramas doar 2 >:)

Laisser un commentaire

