Să trăieşti cu numele, scumpa noastră Criss!

Par défaut

Îţi doresc să fii gingaşă ca o zambilă…

…zâmbitoare şi veselă ca floarea-soarelui…

…sinceră şi iubitoare ca o lăcrămioară…

…deosebită ca o floare de măr…

…înţeleaptă ca un bonsai…

…admirată şi frumoasă ca un trandafir…

Sper ca tot ce îţi doreşti tu să ţi se împlinească, sa faci tot ce îţi spune inima şi să ai un viitor plin de satisfacţii. Eşti cea care mă leagă de copilărie, pentru că am petrecut împreună cele mai frumoase şi mai nebune zile, am chiulit de la grădiniţă (sau..mă rog, se poate numi aşa alergătura în jurul grădiniţei după ce se sunase şi toţi copiii erau în clasă, în afară de noi), ne-am jucat de dimineaţa până noaptea la tine (când mama trebuia să ghicească unde sunt şi să mă ia acasă), am făcut crize de râs când nu mai râdea nimeni la glumele noastre. Avem în comun chiar şi mediile anuale, şcoala generală, anii de navetă cu peripeţii. Să ai o viaţă însorită ca ziua de azi! La mulţi ani!

"

Laisser un commentaire

