Argh.

Par défaut

Exerciţiu de imaginaţie: frig, 5 grade Celsius, ora 10.45, minimarket, profu’ de religie, preot, Logan albastru, destinaţia- Tulcea, Andreea-fiica preotului (9 ani, păr şaten, înalţime 1.40), zăpuşeală, geamuri deschise, curent, predică ţinută de preot (ce se întâmplă cu fetele de liceu, care cad în păcat, fumează, se droghează, se împrietenesc cu “băieţi răi”+ sex + mers la biserică-dicuţie cu duhovnicul, spovedit), încerc să evadez/ să mă evapor, curbe, dealuri, văi, “tati, mi-e rău!”.”tati, mi-e chiar rău”,”tati, mi-e sete”, pieptănături pentru Andreea, bancheta din spate, eu, “mă tragi de păr!”, clame, glume nesărate, plictiseală, mulţi kilometri, fratele Andreei (nu era prezent, dar parcă era), “fratele meu e aşa”, “fratele meu mai mic face aşa”,”fratele meu adoră desenele cu bakugan”, nervi (pe mine), 11.55-arriver (slavă domnului), mers la minimarket, biscuiţi pentru Andreea, apă plată pentru Andreea, un profesor exemplar de răbdător, cornuri 7 Days, catedrală, 2 inşi, deci aglomeraţie, preoţi, preoţi, preoţi, şi mai mulţi preoţi, expoziţie, Andreea şi oul ei încondeiat, înştiinţarea oamenilor prezenţi asupra oului Andreei, eu şi profu’-poze (nu-nţelegeţi că nu vreau pozată?), alergături prin biserică (tot Andreea), luat masa în biserică (tot ea),”tati, biscuiţii luaţi de dom’profesor nu-mi plaaaac, imi iei alţii?”,premierea lucrărilor, diploma Andreei-omisă de organizatori, scandal, obţinerea unei diplome speciale pentru ea, mers la inspectorat (sau, cel puţin asta cred că era), eu şi Andreea singure pe scări (răbdare, aeer, relax, voi scăpa repede!), 15 minute mai târziu, din nou Logan, bancheta din spate, caaaaald, foarte cald, limba franceză, engleză, latină, Andreea vrea să înveţe franceza rapid, “cum se spune la măr, măgar, frate, rochia lui tati, agendă, mamă, tată, păr, urechi, ficat, maţe”etc., oboseală, Andreea aţipeşte (sunt cea mai fericită persoană pe care o cunosc), ghinion, se trezeşte, “Giorgiana, tu ştii tabla înmulţirii?”, 7×7, 6×9, 5×8, rău şi nervi (în cazul meu, numai că nu a ştiut nimeni că stomacul meu era invers şi vroiam să ajungem în 2 minute MAXIM!), foame, schimb de id-uri (de ochii lumii), laude pentru ea (de ochii lumii), poveşti din copilăria ei, interes deosebit (tot de ochii lumii), telefoane acasă-Andeea urmează să intre pe poartă, bona va trebui să o aştepte cu o cadă plină cu apă caldă, 5 feluri de mâncare, în afară de ciorbă, “tati, eu nu vreau ciorbăăăă!”, în sfârşit- linişte, drumul meu spre casă, relaxare, calm, home sweet home”, dureri de cap, ameţeli, somn, coşmaruri. Plimbare cică. Sâmbătă, 16.04.2011.Încă o zi de neuitat.

"

Laisser un commentaire

