C’mon!

Par défaut

Sunt obosită, plictisită, irascibilă, pesimistă, atacată de astenia de primăvară-iarnă. M-am apucat în seara asta de curăţenia dinaintea curăţeniei, tot de primăvară, iar experţii în reciclare m-ar închide pentru tonele de hârtie pe care le-am aruncat. Îmi pare I’m sorry. Trebuia să fac un interviu pentru mâine şi am uitat, aşa că apelez la un membru al familiei şi va fi un “interviu cu un părinte sever”/va vrea să fie. Încă mai caut un leac pentru hate geography, iar intuiţia îmi spune că dacă învăţ lecţia pentru mâine va fi cel mai mare sacrificiu din viaţa mea (da, da…ştiu că trebuie să învăţ constant, but it’s not me!). Tata a instalat un radio fix lângă creierii mei, hai bine, exagerez, 5 metri mai încolo, aşa că sunt condamnată să ascult “Magic efeeeem!”, pentru necunoscători, melodii de corason de când era bunica fată. Adică, tot e bine pentru că ultima dată când am ascultat la radio, acum mulţi ani, auzeam doar Ina fly like a girl like you try to fly like a woman. Wtf? Azi e miercuri. Cum şi ce dacă? Păi, când e miercuri, mama găteşte chestii de post gen cartofi copţi, prăjiţi, tăiaţi, amestecaţi cu nişte ceapă, ştiind că eu vreau ceva mort în farfurie tot timpul, iar cele 48 de kilograme ale mele sunt ameninţate. Şi atunci când eşti chefless total, afară începe să plouă, să ningă şi să fie soare în acelaşi timp. Păi, mai tanti Vremea, aşa ne-am înţeles noi? Ghioceii ăia au crescut/ înflorit/ ofilit/ fost culeşi acum …hăhăăăăă. Mult. Şi în loc să mă bucur, le plâng de milă celor 7 narcise şi 5 zambile din grădiniţă care stau să dea colţul. Oamenii care îi plictisesc pe alţii cu problemele lor se numesc cretini? Bine. Bye!

 

"

Laisser un commentaire

