Muncind cu drag şi spor

Par défaut

Să nu credeţi că mi-am transformat blogul într-unul de voluntariat. Nu, eu trăiesc şi în exteriorul acestei activităţi, dar în afară de faptul că inspir şi expir nişte aer, n-am mai realizat nimic interesant. Haaa, ba da, am fost premiată pentru locul III la olimpiada de limba şi literatura română, faza judeţeană. Tâgâdâm-tâgâdâm, deci îs happy iar. Pe calendarul meu de pe perete scrie mare cât capul meu TEZĂ şi nu mă simt în stare pentru asta. De fapt, abia ieri am aflat dăţile tezelor de la colegi pentru că…în fine. Am început să citesc “Adolescentul” de Dostoievski şi cred că o să fac o mică excepţie şi o să o sar (650 de pag., un scris milimetric, 15 minute/3 pagini, 2 zile până la prezentarea în faţa clasei a ultimelor două cărţi citite). So, şcoala a cam început să mă super obosească şi vreau la Ibizaaa, să fie soare, plajă, plimbări sub clar de lună, disco, rochii pompoase, rochii de seară, de zi şi de noapte, de plajă, de ocazie, rochii de pitzi şi rochii funky (nu, nu sunt pitzi, dar aşa mă simt câteodată). M-am reapucat de istorie (hihi) pentru că am cam uitat-o şi am renunţat la visul “oooo, cât de perfectă voi fi la franceză”(de la toamnă). Ştiu că unele adjective n-au grad de comparaţie, dar la mine orice e posibil. Şi am nevoie de apă, pentru că, de două zile nu mai picură la robinet niciun strop şi fac ca trenul dimineaţa prin casă”eu vreaaaaau apă, de ce nu mergeee?”.Cred că după modelul lui Jim din “Cartea nunţii” o să-mi improvizez un duş cu o stropitoare, dar, din lipsă de, mă mulţumesc cu doi stropi încălziţi pe aragaz (I love you, Mum!). Heeeelp! Aş vrea să fug undeva departe de teste, teze, robinet fără apă, teme…responsabilităţi…

"

  1. In primul rand, felicitarile mele pentru locul III la olimpiada, in al doilea rand, tare-as mai vrea sa fiu în locul tău, plictisită şi sătulă de teze, teste – deci şcoală!! Hai sa facem schimb, vrei?? Dau bonus un butoi plin plinuţ cu apă! 😀

    • Haaaai, dar vreau mai intai sa ma inveti sa fac pizza si alte delicatesuri cu chestii care se gasesc in frigider si vreau sa-mi garantezi ca persoanele dragi tie stiu sa joace tintar si remi si…mai am cateva conditii de felul.Cat despre tine, vei avea dureri de cap cu profu de geografie si cu diriga (care vrea perfectiune in tot si in toate) Multumesc pentru felicitari, iar la anul cand o sa merg la nationala (cred si sper) vreau sa vin la Iaaaasi sa ne vedem la un suc.:)

  2. devii chiar obsedata de faza asta cu voluntariatul. bine, esti voluntara. bine, te dedici trup si suflet chestiei, dar chiar crezi ca toata lumea e interesata de cat de mandra te simti tu ca voluntara, cate faci tu pentru copii aia amarati si batranii sclerozati? atata timp cat tu tratezi asta cu superficialitate si faci din asta un mod de a te ridica in slavi sau de a-ti face publicitate, nu. nu ne intereseaza.

    • poti sa te identifici, please? « Să nu credeţi că mi-am transformat blogul într-unul de voluntariat. »E valabil si pentru tine. Iti multumesc ca ma citesti si ca imi dai ocazia sa raspund si la comentarii negative(sau…ma rog, nu chiar negative). In primul rand, nu ma intereseaza ce crede lumea, eu nu am blog ca sa fiu citita.Nu imi fac publicitate, e ceea ce simt. Imi pasa de copiii aia. Si atat.

  3. e o vorba prin blogosfera: « dacă nu-ţi place, nu citi. » eu aşa fac. nu este nimeni obligat să citească un articol sau un blog care nu îi place. tot ce tre să faci e să apeşi icsu din stînga (sau dreapta?) sus. problemă existenţială rezolvată.

    • :)))))sa stii…nu m-am gandit la asta.nu vreau sa-i spun nimic,doar sa stiu cine e si daca e o persoana nestresata, neobsedata, nefrustrata si…:)))

Laisser un commentaire

