O seară de poezie

Par défaut

Am avut o zi foarte frumoasă, dar singura chestie memorabilă cred că e lansarea de carte la care am participat. “Cerul de acasă” a doamnei Gherghina Tofan cuprinde pezii scrise în diferite perioade ale vieţii sale, dedicate persoanelor dragi, unor scriitori sau colegi. După discursuri, recitări, felicitări, cântece, aplauze, doamna dirigintă i-a adresat câteva cuvinte autoarei, dar parcă mi se adresa mie, aşa eram de emoţionată şi mândră, încât eram în stare să strig în gura mare că îmi este dirigintă. Cred că unul dintre invitaţii speciali era sărit de pe fix. Asta e părerea mea. De fapt, oamenii cu multă materie cenuşie ajung să se manifeste într-un mod neînţeles de ceilalţi. Poate de aceea mi s-a părut aşa. Mă simt atât de entuziasmată, încât aş vrea să fie la fel de frumos la propria mea lansare de carte (what a beautiful dream).

Sărbătoare

În fiecare a şaptea zi

De la Facerea Lumii încoace-

E sărbătoare.

 

În fiecare zi din an

Ce se leagă de trecerea

Prin lume a Mântuitorului-

E sărbătoare.

 

În fiecare zi de peste an

Ce aminteşte de cei ce s-au jertfit

În numele Lui-

E sărbătoare.

 

Pentru mine, puţin credinciosul,

Tot sărbătoare e

Fiecare zi ce se leagă

De numele Tău.

 

Gherghina Tofan 1996

p.s. Pentru că e duminică, deci sărbătoare…

 

"

Laisser un commentaire

