Voluntary again

Par défaut

 

Sunt super obosită după drumuri du-te-vino prin oraş şi după certuri, împăcări, “eu vreau asta”, “ba e mai bună asta” şi, presupunându-se că noi mergeam la “Clubul elevilor” să confecţionăm ceva (unde ni s-a spus cu zâmbetul pe buze că habar n-au despre ce-i vorba şi ce căutăm noi acolo) şi fiind deja învoite la ora de franceză, am mers la shopping în paşi de dive, am făcut şedinţe în mijlocul străzii urmate, desigur, de un shooting foto. Şi bineînţeles că echipa “From heart to heart” e the best într-ale voluntariatului. Ne-am împărţit în două grupe de câte cinci, jumătate la şcoala doi la şedinţă cu doamna psiholog şi jumătate la cumpărături de materiale. Nimic nu-mi putea strica ziua decât o vânzătoare neserviabilă care ne-a tuflit o vorbă promp: “hai, hai, fă ceva, un semn pe foaia aia şi grăbiţi-vă, că mă aşteaptă şi ăia de acolo!”. Mda…ce poţi să zici? Apoi ne-am dus la punctul de întâlnire, pe faleză (piaţa civică) unde a început fiecare să vorbească în acelaşi timp, eu despre cartoane colorate, Elena despre fostul ei câine care semăna perfect cu unul de pe faleză, iar Marina despre drumul ei la Tulcea şi mai ales despre îngheţata de la Trident servită fără mine (te invidiez sincer)…Tadam “cele 5 care au zăpăcit vestul”, şedinţă foto, şir indian,o sticlă de apă chioară pentru toată trupa, 10 minute de aşteptat aiurea, întâlnire cu fetele celelalte, vizită la “Clubul elevilor”, plimbare în piaţă, “vreau ridichi”, “da’ eu chiar vreau ridichi”,”tu nu-nţelegi că vreau ridichi?”, o legătură de ridichi cumpărată din banii mei şi împărţită cu trupa, mers înapoi pe faleză, jogging cu Marcela şi Claudia şi Viorica până la Graţiela. Trebuie să vă povestesc cea mai supermegaextrauber drăguţă fază. Era ştiut de obiceiul meu de a saluta fiecare copil pe care îl întâlnesc, cunoscut sau necunoscut, dar una dintre fetiţele de pe stradă, nu numai că mi-a răspuns la salut, dar m-am şi trezit cu ea de mână după 2 secunde mergând în pas ştrengăresc. Bineînţeles că trupa a început să râdă în hohote şi să-mi remarce lipiciul la copii. Era drăguţă şi o chema Dana, care mai apoi mi-a admirat telefonul şi am făcut o poooză împreună 🙂

           

Acum să vă arăt listuţa noastră de cumpărături:

  • hârtie creponată 4 culori- 6 lei
  • hârtie glasse 4 seturi- 2 lei
  • 1 sticluţă de aracet- 1.5 lei
  • 1 sticlă de lipici lichid- 2 lei
  • 3 dosare pvc- 1.8 lei
  • 15 coli colorate- 2.2 lei
  • 6 cartoane colorate- 1.5 lei
  • scotch îngust şi lat- 1.2 lei
  • 10 folii- 1 leu
  • carioci 10 culori- 3.7 lei
  • 2 cutere- 2 lei
  • foarfece cu modele- 2 lei
  • 3 foarfece simple -3 lei
  • creioane colorate- 3.5 lei
  • bolduri, ace de siguranţă- 50 bani

+ ridichi- 1 leu + sticlă apă plată- 2.5 lei

Ok. Bye!

P.S. cateva pozici 😀

 

 

Laisser un commentaire

