ZzZzZzZz

Par défaut

     

A lovely day începe ca o lovely day, adică te trezeşti frumos la 7.20, iar în 5 minute eşti deja îmbrăcată şi cu geanta pregătită. Eu eram APROAPE îmbrăcată când a strigat Mirela la mine şi am întâmpinat-o cu: “stai să-mi pun şosete!”, după care a urmat o fugă infernală prin casă pentru că descoperisem că nu eram nici pieptănată. N-a fost chiar grav pentru că am ajuns “la foto” odată cu autobuzul. Vreau să am lângă mine un înţelept, să-mi zică “asta trebuie să faci acum”,” nu trebuie să-i zici asta pentru că o să creadă că eşti aşa” sau “ar trebui să citeşti mai mult, chiar dacă ai impresia că citeşti cel mai mult din lume”(app. Mymy, pentru că ştiu că mă citeşti, să ştii că “oraşul cu salcâmi” chiar merită să-ţi pierzi timpul cu ea/el).Claudia a fost atât de ok, încât a făcut chiar sandwich-uri (nu ştiu cum se scrie şi mi-e lene să caut pe goagăl) pentru amândouă cu un fel de piept de pui care mi-a plăcut. Apoi am făcut bileţele cu numele noastre pe care le-am lipit pe pereţi şi le-am pozat ca să ne lăudăm, dar nu am fost apreciaţi. Oricum, să ştii Claudia că o să-ţi lipesc în fiecare dimineaţă câte un smile pe bancă (cel puţin până mi se termină bileţelele cu lipici). Oni a zâmbit aproape tot drumul la întoarcere, ieri a zâmbit cu 2.3 minute mai mult. Da, mă bine-dispune şi ea. Şi…am realizat ceva memorabil, ecusoane pentru super echipa noastră de voluntari “From heart to heart” (ideea lui Oni, mulţumim:*:*:*), care aproape mi-au ieşit frumoase (cui nu-i plac, n-are decât să-şi facă altfel). Şi sincer am obosit cu “adu şi tu un carton colorat mâine” sau “dacă ai cumva ziare, pet-uri, cutii de carton sau cd-uri stricate, nu ezita să le aduci” sau “dă şi tu un leu pentru copiii ăia sărmani”. Şi ştii, cam am dreptate, ia să facem un calcul simplu: o sticlă de pepsi costă 3 lei, o pungă de loto 1 leu, un sandwich din ăla cumpărat 2.5 lei (scump dom’le scump), un fitness pentru siluetă 1.5 lei şi ajunge cam 8 lei. Bineînţeles, eu nu mă încadrez în categoria cu 8 lei/zi pentru că mama are impresia că 2 lei sunt de ajuns şi nici p’ăia nu-i văd zilnic. Din aştia 8 lei, ai putea să dai 1 leu pentru cei care nici n-au auzit de batoane fitness sau pepsi, chit că silueta ta va avea de suferit. Ilenuţa, eşti o parte din ziua mea bună după ce am rezolvat împreună tema la fizică (în clasă, desigur…şi nu ne-a prins diriga!) şi am făcut desene cu omul care împinge un cărucior cu nush ce forţă pe o traiectorie nu-ştiu-cum şi după testul la domnu’ tic la care eu prevăd un 5. Acum am o migrenă de-mi vine să cad jos şi nu mai ştiu cât paracetamol şi algocalmin să iau. Am intrat şi eu după 7 săptămâni pe feisbuc şi am privit câteva poze. Hăhă, şi mă amuză cei care se alintă cu miţi-riţi-pisi deşi, probabil se cunosc de două zile (nu-i aşa că nu ai mai auzit de asta nicăieri?) şi mă amuză şi faptul că am 3201 friend requests tot pe facebook şi nu ma stresez pentru asta + 10356 de mail-uri necitite. Record. Have a good night!:)

"

  1. Abia astept sa vad finalitatea eforturilor voastre. Intr-o lume nebuna…in care toti fug de responsabilitati si prefera sa arunce cu pietre…voi ati realizat ceva!!! Si de-abia ati inceput!

    • Multumim pentru aprecieri! :)Speram sa transmitem un mesaj celorlalti si nu doar atat, sa ii ajutam cum putem pe cei care chiar au nevoie. Eu una de-abia astept sa mergem la gradinita si sa ne afirmam. Am si niste dragute de emotii!

  2. imi pare bine ca am facut parte din ziua ta buna(chiar daca rezolvarea a fost varza si desenul nu i-a placut d-nei profesoare si la tic o sa luam 10..cel putinn!!!). app…tu in 5 min te imbraci??? cum reusesti? mie nici juma’ de ora nu-mi ajunge:)):)) »Have a good night!:) »

Laisser un commentaire

