Pentru curioşi.

Par défaut

Cât de disperată e lumea să afle primele impresii după şedinţa cu părinţii:”ce ţi-a zis?”,”te-a certat?”, “eşti pedepsită?”,”ce s-a mai zis la şedinţă?”,”dar cutărescu, ce notă are la religie?”,”au fost toţi părinţii?”, “cine a stat în a doua bancă de la perete?”. Uite, eu sunt întreagă, laudată, ridicată-n slăvi, invidiată pentru şaptele la mate, felicitată pentru cei patru de zece în total română+franceză, mandră pentru optul la muzică, uşurată pentru zecele la socio-umane(pentru că l-am luat pentru o lecţie simpluţă simpluţă), îngrijorată pentru că n-am notă (încă) la geografie şi religie şi biologie, fericită pentru că la rubrica ed. fizică va scrie 10 mare cât exerciţiul de gimnastică, happy happy joy joy pentru că am uimit-o pe diriga cu talentul meu quilling:). Sunt în stare să port doliu pentru optul la engleză, dar compensez cu istoria de decem şi latina de novem (cât m-am chinuit să fac asemenea performanţă). Aştept să văd caietele de a 9-a de la cei de a 11-a care se cred sunt foarte buni la latină. Sunt proud pentru că “am cravata mea, sunt voluntar”. Şi da, este un post lăudăcios. Sper să ajung una dintre cele mai deştepte blonde ever. Tralalalalalalololololo!

"

Laisser un commentaire

