:D

Par défaut

Era să am o idee! Sunt plină de idei, de altfel (ăştia plini de idei se numesc “oameni cu multe idei”). Ca să dovedesc că am un pic de creativitate, m-am apucat azi-dimineaţă să-mi personalizez camera (probabil am visat ceva peste noapte). Acum mă simt ca la gradiniţă, cu iepuraşi lipiţi pe pereţi, bileţele aşezate în formă de fluture pe birou (bineînţeles, scrise cu declinări şi timpuri verbale la latină) şi o vază cu flori de hârtie. E o vreme de-mi vine să stau închisă în casă şi să citesc. Chiar, am început “Oraşul cu salcâmi” şi-mi plaaaaace. Cred că e cea mai frumoasă carte din câte am citit până acum, după ce “De ce iubim femeile” mi s-a părut penibilă şi scrisă cu gândul că fanteziile şi aventurile amoroase ale scriitorului sunt interesante. Mie nu mi s-au părut. O carte nu poate fi interesantă dacă nu vezi scris măcar pe o pagină cuvâtul “sex” de 30 de ori? M-am apucat de quilling-uri , după ce am disperat-o pe mama cu hârtiuţe, decupaje peste tot şi muuulte cartoane colorate şi aracet să-ţi pui şi-n cap. Plus că am nevoie de inspiraţie pentru sloganul echipei de voluntariat şi pentru un simbol care să ne diferenţieze de ceilalţi (care va fi un ecuson sau tricou imprimat). Cred că este prima sâmbătă în care o să-mi scriu temele, pentru că de obicei trebuie să fac asta duminica până târziu+să-mi învăţ lecţiile. E naşpa pentru că în şcoala generală obişnuiam să-mi fac un proiect sau referat cu două săptămâni înainte, era pus în dosar, legat cu fundiţe şi cu floricele desenate, ce ştiţi voi…

P.S ştiaţi că există în dex cuvântul “bulangiu”? oare câţi, în afară de mine, îl folosesc fără să ştie ce înseamnă?

O zi bună!:)

Laisser un commentaire

