16!

Par défaut

Am 16! Nu merit vârsta asta care, din câte am înţeles e foarte frumoasă, pentru că starea mea embrionară s-a cam prelungit, exact ca în cazul lui Blaga. Merci mult Oni pentru chestia super drăguţă de pe blogul tău (să ştii că, dacă ai fi aici te-aş îmbrăţişa tare tare tare) şi merci Claudia că mă suporţi zilnic şi pentru că te superi pe mine şi apoi ne împăcăm mereu ca şi cum nu s-ar fi întâmplat nimic, merci fecebook-iştilor care mi-au urat la mulţi ani şi cărora n-am putut să le mulţumesc acolo pentru că facebook-ul meu  nu mă vrea, adică nu pot să comentez fix azi (îi mulţumesc mult până şi lui) şi merci mama pentru rochia superbă şi verde pe care mi-ai cadorisit-o (ştii că-s topită după rochiţării şi fustării), merci Mirela pentru că respecţi bătrâneţea şi mi-ai dat prioritate azi în microbuz şi le mulţumesc colegilor mei care mi-au cântat vreo juma’ de oră (ca să mai pierdem un pic din ora de română) şi cu care m-am pupat cel mai mult în viaţa mea, mulţumesc doamnei diriginte pentru urarea frumoasă şi pentru exerciţiile pe care le vom începe săptămâna viitoare pentru olimpiada de la anu’ şi merci Darius pentru cântecel. Sunt chestii care contează foarte mult pentru mine, chiar şi simplul fapt că s-au gândit la persoana mea. Love you all!

 

     Eu, la 16 ani şi cu părul lung

Şi acum…câteva gânduri de 16 ani. Când m-am trezit azi dimineaţă, primul gând care mi-a venit a fost: “azi e Ziua mondială a apei, trebuie să sărbătorim!”Apoi au venit scumpii mei părinţi care m-au pupat de m-au albit şi mi-au amintit, pentru că uitasem, că azi împlinesc 16 anişori (şase, în calendarul meu propriu).Mă declar super fericită pentru că, zic eu, am realizat tot ce mi-am dorit în tot timpul ăsta. Sunt o berbeacă încăpătânată şi aşa o să rămân până la 96 de ani (când mi-am propus să…revin la 16 ani). A fost o zi aproape banală. Oricum, ziua mea e în fiecare zi…În sfârşit blogul meu se numeşte cum trebuie:)))) şi aşa o să-i rămână numele pentru că nu ştiu să-l schimb. Ar trebui să renunţ la “dacă vesel se trăieşte”, “vine, vine primăvara”, “old mcdonald had a farm” şi la jocul cu maşinuţe şi cuburi din fiecare seară cu fratele meu (dar n-o să renunţ, pentru că-mi plac toate astea). Le urez să creasca mari tuturor care-s mai mici ca mine şi faţă de care am o mai mare experienţă de viaţă :)))), iar celor mai mari le spun: “săru’mâna!” şi la vară cald!

                                                                                    

"

  1. primeste, cu intarziere, gandurile mele cele mai frumoase!! sa fii sanatoasa si la fel de voioasa pana la 96 de ani cand vei implini 16!!
    la multi ani, scumpa mea!!!
    pup iu de mai multe ori!

Laisser un commentaire

