Cap ou pas cap?

Par défaut

Trecând de la democraţie-republică-imperiu-Roma-Atena-Cnossos-basilei-creştinism-islamism-sumerieni-Assurbanipal- sec.VIII-Homer- Iliada-traci-geto-daci-colonizări-Bulé-Gerussia-Eclessia-Capidava-Sucidava-Piroboridava-Ulpia-Traiana-Augusta-Dacica-Sarmisegetusa, fac o mică pauză pentru leapşa de la profa de logică (merci >:D<).O citisem prima dată la Oni şi n-am vrut-o. Acum o vreau.

 

 1. Care ar fi reacţia ta dacă te-ar înşela partenerul?

N-aş avea nicio reacţie. N-am nici partener, de altfel.

2. Dacă ai un vis care ţi-ai dori să devină realitate, care ar fi acela?

Aş vrea să zbor cu avionul, şi nu în avion…pe avion! (mbine, îmi închipui că fac asta cu fiecare mijloc de transport)

3. Pe cine ai vrea să snopeşti în bătaie?

Pe Boc, care a făcut ca taty să aibă un salariu mic, de bugetar…

4. Ce ai face cu un miliard de dolari?

I-aş dona la sinistraţi şi copii africani…nu chiar pe toţi. Mi-aş cumpăra “Opiu” de Colin Falconer pentru că n-o găsesc nicăieri…

5. Prietenul tău cel mai bun va rămâne întotdeauna prietenul tău cel mai bun?

Să mă gândesc dacă am aşa ceva…Da. Voi rămâne.

6. Ai fost vreodată îndrăgostit de două persoane deodată?

Da…cred că erau actorii din “O mie şi una de nopţi”…=))

7. Cât ai aştepta pe cineva pe care iubeşti cu adevărat?

Maxim 5 minute. Maxim am spus!

8. Dacă ai câştiga la loto, ţi-ai da demisia de la slujbă?

Dacă o să fac atâtea studii şi o să am o slujbă care-mi place, n-aş demisiona.

9. Cine e în topul celebrităţilor cu care, dacă ai avea ocazia, ai face blăstămăţii?

Ăsta e termen argotic sau e regionalism? Mă fac că nu înţeleg întrebarea…

10. Ce suge viaţa din tine?

Zilele-astea…olimpiada la istorie.

11. Cum te vezi peste zece ani?

La 26 de ani…frumoasă şi inteligentă, super elegantă, cu o casă micuţă şi draguţă în Bucureşti, profesoară de lb.japoneză, cu un iubit om de afaceri (iar o să creadă lumea că privesc prea multe telenovele…)

12. Care e cea mai mare frică/fobie a ta?

Mi-e frică de întuneric şi înălţime. Dacă ar fi să le combin, să mă aflu undeva pe un bloc de 20 de etaje în întuneric, aş urla de spaimă. ( Câteodată, când stau întinsă în pat şi dorm, am impresia că mă aflu pe muchia unui bloc înalt şi sunt la 1 cm să cad şi tresar aşa..uşor. Nu ţi s-a întâmplat şi ţie?)

13. Ce persoane crezi că sunt cele care ţi-au dat leapşa?

Întrebarea e formulată ilogic. Dacă ar fi “Ce fel de persoane…”, aş zice că profa de “logică, argumentare şi comunicare” e cea mai drăguţă dintre profesoarele noastre, după diriga.

14. Ai prefera să fii bogat şi singur sau căsătorit, dar sărac?

Prefer să fiu căsătorită şi bogată…one day.

15. Care e primul lucru pe care îl faci când te trezeşti?

Cobor din pat şi mă încalţ cu papuceii mei drăguţi, care-mi sunt mici cu 1 cm pentru că aşa i-am cumpărat. Îmi plăceau prea mult ca să-mi zică vânzătoarea că nu are mai mari=))

16. Ai da totul într-o relaţie?

N-aş da chiar totul…o iubesc uneori pe mama, deci o păstrez şi îmi place şi viaţa mea aşa cum e, deci…

17. Cariera ta este vitală pentru tine?

Merg la şcoală şi mă tratez. De-asta supravieţuiesc.

18. Ai ierta şi ai trece peste ceva, oricât de oribil ar fi acel lucru?

Dacă cineva s-ar atinge de unul din câinii mei, Boby şi Raff, nu l-aş ierta niciodată.

19. Preferi să fii singură sau într-o relaţie?

Mă simt grozav singură!

20. Trimite leapşa la 6 persoane: Leapşa merge la 6 persoane.

"

  1. 1. succes la olimpiada! sa nu patesti ca noi!
    2. la 11: 😆 esti tu asa sigura?
    3. da’ daca o luai de la mine (leapsa), ce fel de persoana eram?

  2. la 3: taty? cu « y »? te-ai lovit la cap?
    la 4: toti banii. sa mori tu?
    la 5 : »Prietenul tău cel mai bun VA rămâne întotdeauna prietenul tău cel mai bun?
    Da. VOI rămâne. » fii atenta la persoana.
    la 15: « care-mi sunt mici cu 1 cm ». mdea… ia ghici, unde ai gresit?
    za end.

    • la 3: is normala. inca.
      la 4: nici macar n-ai citit pana la capat:)) (de acum sa faci asta si dupa, poti sa comentezi)
      la 5: esti vaca. Nu stii ce vreau eu sa zic.N-am un prieten cel mai bun. Eu sunt aia. De-aia « voi ramane » (mbine, nu iti merge mintea pana acolo)
      la 15: nu mi se pare gresit.
      « za end »…s-o crezi tu… »to be continued »!

  3. ce subiect de dicutie ati gasit voi doua. vai, olimpicele lu’ peste s-au gasit sa comenteze/discute daca sunt eu copil, copac dupa cum zic unii, sau femeie. ete na!

Laisser un commentaire

