…de ora 22.40…

Par défaut

După multe luni de când există “Gia16’s blog”, am aflat şi eu cum funcţionează el (merci,ONI!), că există statistici foarte drăguţe şi, mai ales, îmi plac termenii motorului de căutare pe care i-am descoperit pentru că mă amuză, dar şi mai mult, mă surprind.

Tadam…să vă zic şi vouă caţiva, chiar dacă nu vă interesează (ştiu asta).Ştiţi cum e vorba aia: “Dacă voi nu mă vreţi, eu vă vreau”:

  1. “gia16’s blog”- Asta-s eu. Sigur (adică, a fost căutat de 71 de ori, so…)
  2. “gya16wordpress”- Băi, deci  fără “y”…aia e pe facebook! Only!
  3. “narcis doru oprescu”- mda…
  4. “oprescu narcis doru”- de 2 ori mda…
  5. “teza la latina in anul 2010”- Hai să mă laud. Deşi am făcut mare tam-tam cu latina mea, am luat 10 în sem. I la teză, pentru că am tocit caietul ăla şi l-am învăţat ca pe poezie, după cum ne şi învăţase profa(dar, nu-mi schimb părerea).
  6. “teze la biologi cl 10 chisinau 2010”-urăsc biologia, deci n-ai nimerit…
  7. “exciting inseamna”- Da. înseamnă “încântător”, “minunat”, orice altceva în afară de “excitant”(aşa ne-a zis profa)
  8. “creatii proprii”- Să ştii că-s proprii. Chiar foarte proprii!
  9. “personaje feminine..urmuz”-o dată…
  10. “palnia personaj feminin la urmuz”-de două ori…
  11. “personaje feminine urmuz”- şi de trei ori…
  12. “personajele feminine din opera lui urmuz”- hai patru…(dragi studenţi care studiaţi asta prin anu’ II…nu vă pot ajuta pentru că nici eu n-am înteles nimic!)
  13. “vine odata primavara?”- a venit!
  14. “ia-ti mireasa ziua buna de la mata aia nebuna”-Refuz să cred că ai scris asta şi te-ai trezit pe blogul meu!
  15. “gia16″s blog”- Tot eu…n-am nimerit apostroful ăla…că-s pe acelaşi buton cele două semne…(nu-i aşa că ai verificat?)
  16. “marcelino pan y vino desene”-Love the way I’m not the only!
  17. “desena cu holi hopi”- N-am auzit de asta..mmm…”sunt curios!” ( şi se scrie “desene”…e ceva banal, ştie şi-un copil de grădiniţă)
  18. “merg cu raba la agatat”- =))…mult succes!
  19. “expresii despre cum m-am cunoscut cu colega de banca”- Expresii?…Probabil erau impresii. Eu mă cunosc cu colegă-mea de 8 ani…ne cunoscusem într-o toamnă, într-o primă zi de şcoală, într-o clasă şi…nu mai ştiu dacă în aceeaşi bancă, dar…
  20. “sunt pe facebook”- “super….scumpo!”
  21. “ruj pitzy”-OMG-uri! Mi-ai infectat blogul!=))
  22. “sa cos numele pe maiou”=))…coase-l. Ce te opreşte?
  23. “cum alegem un cadou tema pentru dirigentie”-Simplu. Te duci la un magazin şi alegi un cadou. (evită chiloţii tanga,că-s demodaţi şi o să se găsească unul din clasă care să-i îmbrace şi să vă scadă nota la purtare la toţi-am trăit şi-am văzut, prezervativele sau alte chestii din domeniul ăsta, pentru că o să deschidă cadoul de faţă cu toată clasa, suzeta pentru că-i demodată şi a făcut-o deja toată lumea pe la aniversări şi majorate şi alte câteva)
  24. And now…
  25. “jocuri erotice cu un mort”- Dubios. (ce fantezii ciudate ai!)
  26. “jocuri erotice cu mortul din balcon”- Asta se acceptă, că-i numele piesei de teatru…
  27. “jocuri erotice 2011”- Şi mai dubios…asta nu se acceptă, deşi se pare că erai în căutare de noutăţi…
  28. “jocuri erotice”- Ia, gata…mai mergeţi şi pe la biserică!=))
  29. “in pui mei versuri mi-am luat ghete”-Wow! cât de mult spun aceste puţine cuvinte! Deci, fă-mă să înţeg, ţi-ai luat ghete în puii tăi?
  30. “liceana sau liceanca?”-Uite pe cineva realist! Şi eu mă întreb asta de mult, dar mi-e lene să caut pe goagăl, aşa că folosesc ambele forme.
"

Laisser un commentaire

