Leapşa de duminică.

Par défaut

Merci, Nicoletaaaa! >:D<

1.Ce vârstă ţi-ai da dacă nu ai şti câţi ani ai?

6 ani pentru gândire, iar pentru aspect…14.

2. Ce e mai rău: să eşuezi sau să nu încerci?

Este naşpa să încerci dacă ştii că nu poţi să realizezi lucrul ăla şi să eşuezi.
3. Dacă viaţa e atât de scurtă, de ce facem multe lucruri care nu ne plac?

Să nu generalizăm. Nu fac lucruri care nu-mi plac, decât în momentele în care am chef.
4. Când ţi se pare că s-a vorbit şi s-a făcut totul, ţi se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut?

De obicei vorbesc mult şi fac puţin :))))
5. Dacă moneda naţională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?

Poţi fi fericit şi fără bani. La mine variază şi bugetul şi fericirea.
6. Care este lucrul pe care ai vrea să îl vezi cel mai mult schimbat la oameni?

Aş vrea să nu mai fie atât de români, să încerce ceva nou, să se emancipeze şi să fie mulţumiţi cu ce au. Londra, Paris sună din ce în ce mai bine.
7. Faci ceea ce ai visat că faci, sau faci ceea ce faci pentru că împrejurările te-au adus aici?

Nu am niciodată ceva fixat dinainte. Fac alegeri pe moment pe care uneori le regret, alteori îmi plac pentru că am satisfacţii şi alţii n-au. Ha!

8. Dacă media de viaţă ar fi de doar 40 de ani, ţi-ai trăi viaţa diferit?

Aş face toate lucrurile pe care trebuie să le fac toată viaţa mult mai devreme. Spre exemplu, aş merge la şcoală la 2 ani, m-aş angaja la 14, m-aş căsători la 16 si, desigur, aş face 5 facultăţi în timpul rămas, ca să nu mor proastă.
9. Eşti mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau lucrurile care trebuie?

Le fac întotdeauna pe cele care trebuie şi nu neapărat cum trebuie, dar să fie.
10. Dacă ar fi să oferi un singur sfat unui copil despre viaţă, care ar fi acela?

Să profite de copilărie la maxim, să spargă geamuri, să rupă flori din grădina bunicii, să se tăvălească în noroi pentru că va fi iertat. La 16 ani nu te mai iartă nimeni.

11. Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?

Stresul provoacă celulita, deci…vreau să fiu un geniu fericit:D.
12. Ce-ai alege între amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil să mai ai amintiri de acum înainte?

Adică trebuie să aleg între memoria mea şi lipsa de memorie?(mi-a luat vreo 5 minute să înţeleg asta).Răspunsul e evident.
13. Îţi mai aduci aminte de momentul acela de acum 5 ani când erai extrem de nervos şi nefericit? Mai are vreo importanţă acum?

Eram clasa a IV-a, deci eram super fericită, mă duceam cu codiţe la şcoală şi săream coarda prin pauze.
14. Care este cea mai frumoasă amintire de-a ta din copilărie? Ce o face atât de specială?

Umblam toată ziua pe străzi, adică petreceam de dimineaţa până seara pe la cineva acasă. Bineînţeles, seara, mama trebuia să-şi dea seama unde sunt ca să mă aducă în faţa instanţei, tata, de care mă apăra întotdeauna.
15. Dacă ai câştiga un milion de dolari, ai renunţa la ceea ce faci acum?

Acum completez leapşa asta şi nu aş renunţa, m-aş duce după ce  termin „la foto” să-mi iau ciocolată cu banii câştigaţi.(cu 0.000000000001 % din ei, sau chiar mai multe zerouri după virgulă)
16. Când a fost ultima oară când te-ai aruncat cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deşi toţi te sfătuiau să nu încerci?

Prima dată m-am gândit la sensul propriu al expresiei şi cred că mi-aş fi spart din nou capul. Mă implic în ce-mi place şi ceilalţi nu intervin în alegerea mea. Nu le-aş dori să facă asta.
17. Când a fost ultima oară când ţi-ai auzit sunetul propriei respiraţii?

Acum 2 secunde. Sună bine.
18. Care e lucrul pe care ţi l-ai dorit întotdeauna să îl faci şi încă nu l-ai făcut? Ce te opreşte?

Mi-am dorit întotdeauna să…nu ştiu ce mi-am dorit întotdeauna!

19. Care e lucrul pe care îl faci mai bine decât toţi ceilalţi pe care îi cunoşti?

Să fiu Gia Hangu.

Hai să vă arăt una din capodoperele mele+capodoperele celorlalţi, adică să vă demonstrez că gândesc şi mă comport ca la 6 ani.

 

 Sunt operele copiluţilor de la 9 D, confecţionate din plastilină în ora de ed. vizuală.

 

And…

 Tananananaaaaaa…Ea e Claudia, o papuşică nu atât de frumoasă ca adevărata Claudia şi care a trăit doar 2 ore. A ucis-o cu sânge rece Mădălin în complicitate cu Adnana.

Pozele sunt făcute cu telefonul mobil de Maria.

"

Laisser un commentaire

