O lepşuţă de voie bună…

Par défaut

…de la profa de logică. Vă foarte mulţumesc…şi cu reverenţeJ

Sunt…uneori… alteori nu prea.

Mi-aş dori…să fac sport în fiecare dimineaţă cu frate-miu care la 7 ani are “cel mai” stil de viaţă sănătos şi eu nu pot.

Nu-mi place…să spun ce nu-mi place.

Mă tem…de fantome, spirite ,extratereştri (deşi n-am întâlnit niciunul. deocamdată.)

Aud…da!

Îmi pare rău…că n-am luat locul I la olimpiada de română (mă mulţumesc şi cu III, da’ la anu’…)

Îmi place…când îmi zice Claudia “mai fă o odată aşa!” când mâ dau în spectacol/ fac balet…

Nu sunt…frumoasă, nici urâtă, optimistă, dar nici pesimistă, vulgară, dar nici “cheiedebiserică”…

Niciodată…să nu spui niciodată!

Cânt…în particular. Doar pentru mine!

Rar…privesc un film.

Plâng…mult, foarte mult, din orice şi uneori fără motiv.

Sunt confuză…atunci când îmi spune cineva “vezi că ţi-am pus cartea aia pe…ştii tu…acolo în…” sau “o ştii pe fata aia…cu părul aşa lung, scundă şi cu pantofi maro? Aia mă, care stătea ieri pe o piatră din faţa magazinului de mobilă de pe strada aia şi avea un inel aşa…verde!”(şi ăla negru de respira greu, era ta’su!)

Am nevoie…de o idee pentru un articol la jurnalistică (dacă mi-l da cineva gata făcut, e şi mai bine)

Ar trebui…să iau lecţii de stat în picioare. Nu-mi iese întotdeauna.

Aş vrea…să am 18 ani, carnet de conducere, o maşină frumoasă, roşie şi scumpă şi să merg cu ea la liceu şi să o iau şi pe Mirela şi pe Criss…hai şi pe Oni câteodată, atunci când nu se crede superioară şi se comportă ca la 15 ani (hai, replica!) Atât.

Leapşa  merge la Georgiana , Oni, Dorina  şi Ilenutsa.

Şi un cantecel…

"

  1. nu ma cred superioara. iti SUNT superioara. 😛
    lasa ca eu vin cu masina proprie. infinity fx. e superioara masinii tale rosii, frumoasa si scumpa.
    recunoaste, sunt mai boss.

  2. am dat pe google imagini si ti-am admirat « hodorogitura » de infinity fx. eu am spus doar scumpa (ca sa nu stie toti ce inseamna la mine scump). dar infinity ala sigur e mai mult decat scump, deci, asadar si prin urmare, visul tau e realizabil intr-o viata viitoare.

  3. când o să am infiniti iar tu o să faci autostopul, o să trec special pe lângă tine, te claxonez (în timp ce te stropesc), îţi zâmbesc diabolic şi merg mai departe 😆

Laisser un commentaire

