Una, alta…

Par défaut

Deci eu nu pot sa inteleg cum au unii timp de toate intr-o singura zi. Probabil ca ma misc eu mai ca moldovenii, cu trei viteze : incet, foarte incet si inapoi sau e ceva in neregula cu timpul asta. Imi propun in fiecare dimineata sa fac ceva util in ziua respectiva, dar…nu reusesc ! Mbine, adevarul e ca nici nu prea ma trage ata la munca, mai degraba imi face patul cu ochiul toata ziua. Chiar si la scoala ma gandesc la asta cand profesorii explica acele chestii plictisitoare numite lectii.Nici nu stiu de ce mai mergem la scoala atat timp cat invatam cam tot acasa.In particular. Uneori. Ca eram harnicia in persoana se stia de mult, dar cel mai enervant e cand mama incearca sa ma convinga ca a calca o camasa cu fierul de calcat nu e chiar asa de neobisnuit la varsta mea. Sar la ceva mai important…deci, daca nu stiati (ma-ndoiesc de asta) se apropie Valentine’s day. N-ai cum sa nu stii cand se spune asta la radio, la tv, la colt de strada, la magazin, la scoala( mai ales la scoala !). Si cand vad ca orice « baietas » si « fetisoara » cu much la nas, care nu stiu nici cum ii cheama cu buletinul in mana sunt in culmea fericirii, imi vine sa mor de ras (desi nu ma impiedica nimic). Sincer, ma intereseaza de ziua de paispe februarie cam cat ma intereseaza ca si-a dat Mubarak demisia in Egipt. Hai sa ne spargem in figuri, sa cumparam cadouri, inimioare, inele, cercei,scrisorele, felicitari, flori, parfumuri sa scriem mesaje, sa trimitem mail-uri ca de’, o data e paispe februarie…(unde-o fi Caragiale?) Azi am fost sa ma tund, pentru ca n-aveam altceva mai bun de facut. Mai bine aveam. Deci, e clar ca n-o sa ies din casa o perioada lunga de timp, pana imi creste parul (as vrea eu !). Cel mai mult ma enerveaza la coafezele-astea ca te tund de toti banii cand le zici ca 2 cm sunt de ajuns.Culmea este ca si ai mei au un talent de a te face sa te simti prost…Bunica m-a intampinat cu un « erai mai frumosa inainte »,iar mama cu « lasa, ca parul creste la loc ». Frumoasa nu eram eu oricum, dar nici sa vina la mine cu astfel de aluzii de am urlat toata ziua si inca nu mi-a trecut. De ce spun toate astea? De geaba. C ya!

"

  1. hahaha :)) şi pe mine m-a tuns una in decembrie, înainte de sărbători tot de toţi banii (noroc că n-au fost mulţi). E clar deci – frizeriţelor le place să tundă! ca să nu mai zic, c-am decis să nu mai cheltui 1 mil si mai bine (atata dau la coaforul la care merg frecvent) şi m-am dus la o fizerie de cartier 😦 E adevărat, am dat 200 mii (lei vechi) dar şi tunsoarea a fost de tot rahatul!
    Pupăciuni, lasă, nu fi supărată, părul creşte :mrgreen: te-am consolat de te-ar rupt, nu? 😀

Laisser un commentaire

