Prilej de petrecere… !?!

Par défaut

Ştiţi ce se sărbătoreşte pe 2 februarie ? Nu răspundeţi din prima, gândiţi-vă un pic, trebuie să ştiţi !…Nu mă aşteptam să nu ştiţi că azi e Ziua Sobarului în România :))))=))). Sobar, sobar, sobar…hai că-ţi sună cunoscut (sună chiar interesant că de’, limba latină nu a vrut să păstreze anumite cuvinte ciudate şi ni le-a transmis nouă) ! Ştii tu, e tipul care construieşte sobe, repară hornuri, responsabil dacă îţi bufneşte cumva burlanul în ochi ş.a. Nici eu nu ştiam până când am deschis televizorul ca să văd o emisiune matinală pe care nu o mai văzusem de mult. Şi mi-am zis : « ruşine să-mi fie, n-am ştiut că azi e ziua sobarului, ăla care ne umple casele de căldură…hai, dă-ţi două palme peste ochi şi cere-ţi scuze ! ».Băi, dar până şi sobarii ăştia s-au emancipat ! Să vezi ce sisteme GPS au şi « minicameredefilmat » prin colţurile ascunse ale hornului. Cică ăştia aduc noroc, aşa că…ia vedeţi cum vă îmbătaţi care pe unde de ziua lor.:))) La multi ani intr-ale sobariei ! (…mă întreb când e ziua reparatorilor de imprimante, că am nevoie de unul).

"

Laisser un commentaire

