Cică e vacanţă!

Par défaut

De fapt, nu ştiu dacă se poate numi vacanţă o săptămână care ar trebui să fie liberă, dar pentru unii nu e. Mai ales când ai de făcut portofolii la engleză, jurnalistică, dirigenţie (păi, cum să nu!), fizică, jurnal de lectură la română, temă la latină +12543 varinte de lucrat pentru olimpiada de română şi alte 24563 lecţii de învăţat pentru olimpiada de istorie.Se poate numi asta vacanţă ?Am avut un vis ciudat azi în timp ce luam micul dejun (pentru că de obicei dorm şi când sunt trează)…şi se făcea că eram cea mai analfabetă din tot liceul, uitată undeva în ultima bancă şi profesorii se comportau diferit cu mine, ca şi cum aş fi avut un handicap foarte rar.Serios ! Şi toată lumea se holba la mine când treceam amărâtă pe holuri şi se tăvăleau pe jos de râs.Apoi bunica m-a întrebat : « Vrei asta ? » şi am tresărit disperată : « Nuuu, în niciun caz ! » şi mi-am dat seama că se referea la o felie de pâine cu unt. Cred că mi se trage de la căzătura din pat de azi dimineaţă în care genunchiul meu stâng a rămas traumatizat. Cu toate că am atâtea lucruri de făcut, nu prea am chef aşa că toată ziua îi scriu lu’ « sortă-mea »(adică frate-miu) pe goagăl : « jocuri scooby doo, jocuri ben 10 şi echipa extraterestră, jocuri cartoonetwork, desene animate robot boy ». Aaa…să nu uit…am vrut să privesc un film despre care citisem pe ‘jde mii de bloguri că e mişto « P.S. I love you ». Nu m-am plictisit în viaţa mea atât de mult…adică, am văzut filme (din puţinele-alea)  mult mai….. şi mai….decât ăsta, care se presupunea a fi unul “de plâns”.N-am vărsat nicio lacrimă şi eu de obicei fac asta la filme. Şi m-am întrebat (mă rog…mai întâi am exclamat) : « Nu pot să plâng ! De ce nu pot să plâng ? Ce se întâmplă de nu pot să plâng la filmul ăsta ?E ceva în neregulă cu mine ? ». Cred că-s normală. Încă. C ya !(cu drepturile de autor ale verişoarei Oni = ceva ce nu e naşpa deloc.)

"

Laisser un commentaire

