Particularităţi.

Par défaut

Am descoperit recent că am un obicei foarte naşpa de a reţine chestii inutile.Pot să zic exact când e data de naştere a prietenului prietenei unei prietene (v-am spart, ce mai…) sau cu ce a fost îmbrăcată colega mea de bancă, Irina, acum o săptămână.Azi spre exemplu m-a amuzat programul din autogară- 5.10-20.54!(deci, e foarte bine “şi 54 de minute” pentru că funcţionara până la şi 55 deschide şi închide uşa după ea).Deci n-o să-l uit.Clar.În clasa a IV-a am fost la Piatra Neamţ şi am vizitat mormântul tipei ăleia…cum îi zice, Veronica Micle şi am reţinut versurile scrise pe crucea ei. Serios !Cred că n-o să uit niciodată meniul cantinei unui liceu din Drăgăneşti-Olt, agăţat pe perete, unde am fost în a V-a : dimineaţa-ouă, la prânz-ouă, seara-ouă :))).Faza e că nu pot să reţin chestiile esenţiale :numărul de telefon al mamei, media mea generală din a VII-a sau data de naştere a lui Taty :)).Cam naşpa. Toată lumea se uită la Paul !!! :))

"

Laisser un commentaire

