Jocuri erotice cu mortul din balcon…

Par défaut

…este probabil cea mai « carechiarmerită » piesă de teatru, mai exact o comedie.Eu cel puţin am râs 1 h şi 50 de minute non-stop.Dar parcă mai mult m-a impresionat clădirea teatrului.Şi când intrai acolo…rămaneai cu gura căscată la toate chestiile-alea imense care-şi schimbau culorile lent şi mai ales pianista din mijlocul holului care cânta abracadabrant.Ca să nu mai zic de milioanele de scări suprapuse pe care oricum te rătăceai, vrând-nevrând.

            Toate astea nu prea mai au farmec atunci când vezi că persoanele care merg pentru prima dată la teatru se străduiesc din răsputeri să arate asta. Spre exemplu…era o sală specială în care se ţineau hainele pe care le preda fiecare unei cucoane care făcea figuri că n-ai agăţătoare.Comicul a început înaintea începerii spectacolului pentru că unii elevi nu au aşteptat numărul umeraşului pe care i-a fost pusă haina şi femeile-alea alergau disperate pe hol : « puişor…haina ta ce culoare avea ?era roşie sau neagră ? ».

            Asta nu-i nimic…în sala de spectacol-altă comicărie…nu ştia nimeni care e locul lui, ce a vrut să zică doamna de la intrarea în sală, cine, ce, unde, când.

            Eu, previzibilă, m-am aşezat lângă două colege cu care eram sigură că nu mă voi plictisi în cazul unei piese plictisitoare. A fost cam naspa pentru că stăteam lângă doamna dirigintă, căreia, din pricina celor prezentate anterior, îi cam pălise zâmbetul…

            Hei…dar noi suntem copii mari de acum…aşa că toate scenele din piesă ni s-au părut banale, adică, cel puţin eu am descoperit asta. Nu ştiam că am capacitatea asta !

            Să vă zic în mare despre ce era vorba : Ministrul Richard Willey îşi petrece noaptea la un hotel luxos, alături de secretara opoziţiei, Jane.Ambii îsi minţiseră anterior consorţii că se află altundeva, de fapt.Noaptea de dragoste a celor doi este tulburată de apariţia unui mort din balcon. Şi…mai sunt atâtea chestii de zis, dar n-am chef acum.

            După ce s-a terminat totul…aveam fixată întâlnirea cu mortul, mai exact cu actorul Marcel Turcoianu, cică absolvent al liceului nostru. Woow, ce onoare!Noi toţi ne uitam unul la altul, habar n-aveam cum să ne băgăm şi noi în seama. Noroc că tipu’ era în trecere, se cam grăbea. Buchetul de flori, ăla mişto şi scump, mai ales scump, a stat la mine în braţe cam tot timpul. Nu vroia nimeni să-l ţină şi dupe mi-am dat seama de ce:”poate se duce fraiera cu buchetul să-l dea actorului”.În momentul ăla, mi-a picat fisa…”Ilenuţa, du-i tu buchetul, că n-am discurs!”…apoi a urmat Adnana-refuz categoric.Până la urmă, mai mult împinsă decât de bună voie, mi-am luat inima în dinţi şi nici nu ştiu ce i-am zis, dar îmi amintesc că mi-a răspuns „mulţumesc!” Asta înseamnă că i-am zis de bine;)         

            La întoarcere, pe bac, i-am dus dorul colegei Marcela care urma să ne cânte melodia din „Titanic”.Ce mişto era dacă ne scufundam! Dar…ne-am mulţumit cu un scurt recital al deja celebrei Simona Ţopea care ne-a cântat, la cerere „cu nasul de indiancă”.Toţi se strânseseră în spatele autobuzului şi unii ţipau, unii aplaudau, iar alţii se tăvăleau pe jos de râs .(Mbine…voiam să zic că în timpul ăsta eu urlam afara, pa bac, pentru că-i distrusesem telefonul lu’ tata şi urma să dormim, eu şi Mirela, prin boscheţi pe la Măcin, pentru că n-aveam cu ce să sun acasă,adică, habar n-aveam care e numărul exact…resping tehnologia!).Totul e bine când se termină cu bine…cred. Şi acum…urmează o groază de teme la jurnalistică pe marginea evenimentului.Naşpa!!!

"

  1. Pingback: 27 Ianuarie « Ioan Usca

Laisser un commentaire

