O leapsa de 2x furata…

Par défaut

1. Ce ai făcut nou în 2010, ceva ce nu ai mai încercat înainte?-Stiu sigur ce n-am facut in 2010;)

2. Te ţii de ceea ce-ţi propui la cumpăna dintre ani? Iţi vei stabili şi mai multe scopuri pentru anul următor?-Cum sa nu…De obicei imi fac planuri in prima zi din noul an ca n-am timp la cumpana dintre ani.

3. A născut cineva apropiat ţie?-Nuuu….suntem destui.

4. A murit cineva apropiat ţie? –Mi-a murit pisica L

5. Ce ţări ai vizitat? Cu gandul….multe…

6. Ce anume din ceea ce ţi-a lipsit în 2010 si ai vrea să ai în 2011?-Pai…bani nu prea am avut…

7. Ce dată din anul 2010 îţi va rămâne vie în amintirile tale şi de ce? 22 martie

8. Care a fost cea mai mare realizare în acest an?-pfff….nu stiu…poate faptul ca am fost admisa la liceu cu media 9.78

9. Care a fost cel mai mare eşec?- Nota 1.80 la latina in testul initial…..

10. Ai avut parte de boală sau răni mai serioase?-Nuuuu….

11. Care a fost cel mai bun lucru pe care l-ai cumparat?-Mi-am cumparat multe chestii, dar nu a fost niciuna buna….

12. Comportamentul cui merită sărbatorit/apreciat?-Al doamnei diriginte….cred ca ne iubeste cu adevarat….:))

13. Comportamentul cui te-a dezamăgit sau ţi-a provocat tristeţe mare?-Al fratelui meu, Darius….ma enerveaza zilnic…

14. Unde s-au dus o mare parte din banii tai?-La fondul clasei….

15. În legătură cu ce anume ai fost extrem de bucuroasă?-Mi-am luat bocanci de baieti!

16. Ce cântec îţi va reaminti mereu de anul 2010?-Nu-mi voi aminti…sunt pe langa subiect…

17. Comparativ cu anul trecut eşti:

* Mai fericită sau mai tristă? Mai fericită!

* Mai slabă sau mai plinuţă?-Sunt slaba de cand ma stiu….cu exceptia vacantelor de vara…:))

* Mai bogată sau mai saracă? „Mai bogată sufleteşte că în buzunar…” (ca bine zici!)

18. Ce ai fi vrut să fi făcut mai mult?-Sa calatoresc….

19. Ce ai fi vrut să faci mai puţin?-Ordine in camera mea…..

20. Cum vei petrece Craciunul?-L-am petrecut deja…a fost ceva banal….

21. Care a fost cea mai bună carte citită?-Toate…mai ales alea obligatorii….

22. Ce ţi-ai dorit şi ai primit?-O camera web

23. Care a fost filmul tău preferat din acest an?-N-am mai vazut unul de anul trecut….

24. Ce ai făcut de ziua ta?-Am dormit pana la 15.00….apoi m-am trezit…si m-am culcat la loc….

25. Cum ai descrie stilul tău vestimentar în 2010?-Naspa

26. Cine te-a menţinut pe lina de plutire?-Eu

27. De cine ţi-a fost dor?-De nimeni…poate era mai bine „de ce ti-a fost dor?”….de vacanta la mare…..

28. Care a fost cea mai interesantă persoană pe care ai cunoscut-o?- Si eu cunoscusem la mare un tip d’ala negru…nu mai stiu cum il chema, dar vorbea franceza…

29. Spune-ne o lecţie de valoare învăţată în 2010.Sa nu ma cert cu mama decat daca vreau sa-mi iau alta a doua zi….

 

 

 

"

  1. Pingback: Bilanţ pozitiv | Ioan Usca

  2. 8. lauda-te! sa te prind ca mai zici ceva de mine ca te sparg, te-ndoi!
    9. tu 1.80, eu UNUS! sunt mai boss! 😆
    12. zaaaaau?
    23. esti un maaaaaare mincinos! chestia vizionata la mine, la pc, oare ce era?
    28. tot tono e mai jmegher de jmegher mafiot! 😛
    29. alta mama?

Laisser un commentaire

