De duminica…

Par défaut

Ca sa ne amintim un pic de vacanta, m-am gandit cu Mirela (de fapt, s-a gandit doar Mirela) sa mergem in vizita la Criss:*Si am si fost la Cris, care parca a mai crescut si acum are si mai multa inaltime…Si ce pot face fetele cand se intalnesc dupa mult timp? Palavragesc. Si am aflat multe lucruri pe care nu le stiam. Aaaaa….mi-am adus aminte, cine vrea sa adopte/adopteze trei fete dragute  in seara de revelion? (hai ma, nu fiti bulangii!). Apoi am incercat sa privim un film…nu stiu cum se numea (care a fost cam plictisitor).Cel putin tipa din rolul principal, Cristina, a fost surprinsa doar cu paharul in mana mare parte din film…Apoi, ba nu, inainte de asta, ne-am uitat pe iutub la tipu’ ala, Fernando din « in puii mei » care, sincer e cam antipatic (opinie personala, maaaa!). Dupa, ne-am uitat (eu pentru a mia oara) la Twilight…pana s-a inserat de tot si am hotarat sa ramanem peste noapte la Cris (nu va-nchipuiti ca am si ramas). Cum Cristina e boboaca in devenire (mai exact, filoloaga in devenire) i-am povestit tot de la liceu si o asteptam very, very cu bratele deschise >:D<. Si cand am ajuns acasa am privit iar din nou si inca o data « Taken ».(timp in care am facut si rezumatul la « Ciocoii vechi si noi » de aproape 4 pag. A4…asta da rezumat!).OK. Maine am teza la franceza si-s… »to the be the best », vorba « timidei » Ilenutsa. C ya!

"

  1. deci, draga mea, in primul rand, eu chiar am fost exagerat de timida:)):)):))
    nu stij cum sa zic…da’ chiar am fost:)):)):))
    cum sunt si acum de altfel:>:>:>:>:P:P:P

  2. Pingback: Metode specifice | Ioan Usca

  3. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 32 | Caius

  4. Pingback: România la majorat | Gabriela Savitsky

Laisser un commentaire

