Ce se-ntampla cand vine Craciunul?

Par défaut

Am remarcat ceva dragut in seara asta. M-am dus pana la magazin « la foto »(singura, pe intuneric!!!) si am simtit pentru prima data anul asta ca vine Craciunul.Ca de obicei, autoritatile locale s-au gandit sa agate pe sus niste beculete colorate (fac si ei ceva bun, ca altele…) Dar,revin la ideea initiala, am vazut ca pana si vanzatoarele de la magazin sunt mai dragute (cu exceptia uneia care doarme pe ea mereu)…Cand am intrat in magazin mi s-a parut ca ceva nu e in ordine. Sa fie bradul ala mic, impodobit de pe pervaz? Nu. Sau lumina slaba care venea de la instalatiile atarnate neglijent pe pereti? Nu. Era muzica!!! Nu am auzit in viata mea « la foto »muzica. Dar da…era un fel de « Joy to the world » strans de gat, la radio. « Ce dragut!! » mi-am zis eu in sinea mea. Apoi, dupa ce am cumparat niste nimicuri, am plecat. Ca de obicei mi s-a parut ca sunt urmarita (si mai era si intuneric!) si am luat-o la fuga pana acasa.Nu am diacritice dintr-un motiv numai de mine stiut…c ya!

"

  1. Ador Craciunul 😡 si imi place la nebunie ca totul este foarte colorat in preajma acestor sarbatori ;;) Urmarita?:O de cine?:)) asta e infricosator…chiar ti se intampla sau e o teama, fobie…?

Laisser un commentaire

