Vouă ce v-a adus Moşu’?

Par défaut

Astăzi am fost terorizată cu întrebarea :”ce ţi-a adus Moş Nicolae?” Răspunsul este evident: o p….pereche de bocanci (de băieţi!) pe care abia îi duc cu multe chestii în ei.. Am jucat şi fotbal cu Alen în ora de geografie, folosind drept minge o hârtie mototolită (şi m-a bătut) în timp ce profa le explica celorlalţi ceva legat de teză/ le dădea subiectele, n-am fost atentă. La biologie m-a trecut la tablă fix la chestiile legate de fecundaţii, hibridări, gameţi şi alte d’astea, la care nu prea mă pricep (mint,sunt varză la capitolul ăsta!). La engleză am aflat şi eu CĂ CUvântul “exciting” înseamnă “încântător” sau….ceva de genu’.În autocar am avut parte de o experienţă olfactivă de neuitat. Tre’ să o felicit pe ingenioasa var’mea, care i-a atras atenţia tipului care mirosea teribil a transpiraţie.(hai fată că ai fost prea bună, eu treceam la ameninţări dacă eram tu)…

"

  1. Pingback: Ivona Boitan/Ştefan Georgescu – Crăciunul Mincinoşilor | Ioan Usca

Laisser un commentaire

