Moment de penibilitate

Par défaut

Stând eu azi şi uitându-mă pe pereţi mi-a venit o idee de te pufneşte râsul. Eu cre’că trebuia să fiu băiat. Cel puţin îmi doresc asta. Măcar pentru o zi…să văd cum e, să simt cum e!…Asta pentru că mi se pare foarte simplu să fii băiat. Bineînţeles…asta ar însemna să fiu cu trei ani mai “retardat” decât fetele (pentru că aşa se zice despre ei, săracii).Şi-apoi, pe ei nu-i sâcâie mama lor să poarte căciula groasă iarna, dres gros pe dedesubt şi maiou băgat în pantaloni (recunoaşteţi, v-a spus-o şi vouă cândva mama voastră).Oricum….ce făcea Gia când ajungea după colţ? Îşi dădea căciula jos şi n-a purtat în viaţa ei maiou băgat în pantaloni. Eiii…dar vine o vreme când eşti mai prevăzătoare, când răceşti pe “undeva” şi ai dureri groaznice “cândva”(mi s-a părut nasol să pronunţ cuvântul menstruaţie pe blogul meu, deci nu voi folosi niciodată cuvântul menstruaţie, chiar promit că nu voi folosi niciodată cuvântul menstruaţie pe blog) şi să-ţi faci griji că o să faci la un moment dat copii handicapaţi.Acum Gia poartă căciulă, dres gros, maiou băgat în pantaloni (vroiam să zic că port şi chiloţi dar m-am abţinut). Şi de-aici vine dorinţa mea de a fi băiat. Tre’ să fie super!!! Oare cum e să te holbezi cât e ziua de lungă la partea dorsală a fetelor care trec pe lângă tine?

"

  1. Pingback: Oglinda fermecată şi roberta | Ioan Usca

  2. stii cu e sa te holbezi la curu fetelor?
    la’ ca iti zic eu
    la fel cu e sa te holbezi la curu baietilor
    bine…..ca noi mai si avem cur in pantaloni
    si apropo … daca tot nu vrei sa folosesti cuvantul menstruatie pe blogul tau foloseste cuvantul ciclu ca-i si mai scurt si mai usor de retinut:D:D:D:D:D

Laisser un commentaire

