Azi…

Par défaut

…nu am fost zen. Probabil că ar trebui să scriu despre “f”…din cauza căreia n-am fost aşa. Dar nu am să scriu despre “f” pentru că “f” nu merită nici măcar atât. “F” nu merită cam nimic, dacă mă gândesc mai bine, cu toate că ea s-a rezumat la a scrie pe tablă în clasă nişte chestii la adresa mea…cam slabuţ din partea ei (c’mon, tu poţi mai mult)…Şi…şi….şi…am descoperit că am nişte colegi suuuuper care m-au susţinut…(love you all:x)…sper.Am fost şi la olimpiadă la engleză, faza pe şcoală, sau….cum s-o numi şi…nu ştiu ce am căutat acolo. Probabil este de vină ora de franceză la care era musai să lipsesc azi…mda…

"

  1. m-am prins cam tarziu….nu prea mai avea rost sa scriu « f daca iti ziceam apoi:))…(mda….vroiam sa-ti spun ca o mai cheama banea, dar bine ca m-am abtinut)

Laisser un commentaire

