Chestii de la care nu mă pot abţine

Par défaut

Sunt multe. Foarte multe. Atât de multe încât mi-ar fi lene să le scriu pe toate. De exemplu, atunci când în autocarul cu care merg la şcoală scrie pe un buton mare şi roşu “STOP”, îmi este imposibil să nu apăs măcar o data din…greşeală intenţionată (prima data când l-am văzut m-am întrebat dacă se va opri autocarul cu n-şpe inşi din cauza mea). Mai grav este că nu pot să mă abţin când urc cele patru trepte (sau erau 3?) de la intrarea în liceu să cad şi să mi se umfle piciorul trei săptămâni (cam atât a durat ultima dată când am făcut-o şi când a râs 80 % din liceu de mine). Sau când aud “melodia” cu “Sunt periculos ,deci staţi cuminţi”, trebuie neapărat să zic :”ce penibilă e melodia asta!!”.Mda…şi nu sunt eu dacă nu enervez în fiecare zi pe cineva (de preferat colega de bancă). Sunt dependentă de banca mea de pe rândul de la perete…”e frumoasă şi creaţă, nu are deloc mătreaţă”…când vine pauza cu greu mă dezlipesc de ea. Trebuie să mă rogi, să insişti, să te aşezi în genunchi etc. etc. Îmi place să-mi rod unghiile. De la asta chiar nu mă pot abţine! Sau când văd o carte cu un titlu “neşteptat”…”fără perdea”…sau cum vreţi să-i spuneţi, e musai să o deschid. La fel de bine o pot închide la loc. De obicei fac exact ceea ce mi se spune să nu fac (cu mici excepţii, ăf cors).Sunt de părere că tot ce e frumos e interzis…rili!

"

Laisser un commentaire

