Cui îi plac desenele animate???

Par défaut

Eu una le ador!! Aş sta ore întregi în faţa monitorului ca să le văd.

Visul meu de-o viaţă a rămas să ajung la Disneyland şi să mă întâlnesc personal cu Mickey Mouse şi Donald Duck.(plus că vreau să-l văd şi pe Moş Crăciun în mărime naturală).

Îi transmit adesea şi fratelui meu mai mic: “Dacă vrei să fii luat de păr, schimbă postul când mă uit eu la desene animate!” E valabil pentru toată lumea.

Am ajuns dependentă. La unele le ştiu replicile pe de rost.

Îmi pare rău că nu am camera plină cu postere uriaşe cu personajele mele preferate: Pantera roz, Goofy, Tom şi Jerry şi Popeye Marinarul. Dar am maimuţoi de pluş .Muuuuuulţi.

Bănuiesc că le mai plac şi altora, dar nu sunt chiar aşa disperaţi ca mine după ele. Nu-i aşa?

"

  1. Hey..
    Am observat ca ma ai in blogroll si vroiam sa-ti multumesc si sa te felicit pentru blog,e foarte frumos si verde,cum era si al meu la inceput.
    Keep writing.
    Andreea.
    🙂

Laisser un commentaire

