Ce se întâmplă cu cineva căruia nu-i place latina?

Par défaut

Ia notă mică la teză!!! Răspunsul e atât de logic şi evident încât nu ştiu de ce am pus întrebarea asta…Azi am dat teza şi…faza nasoală este că e prima teză la latină, prima teză de anul ăsta şi prima teză pe care o dau la liceu. Şi va fi un dezastru!!! Deja unii s-au săturat să audă mereu aceeaşi întrebare :” Doamna, dar nouă la ce ne foloseşte latina?” Eu nu m-am săturat pentru că de obicei eu sunt cea care întreabă asta. Limba asta mi se pare o amestecătură de litere fără sens: amicarum-urbis-bonus-rex-dea-pater-fato-asaaijnviudrfefuhcdxcs-venire-amare-şi alte chestii plictisitoare, la care se adaugă zeci de terminaţii, cazuri, declinări şi alte porcării. Da…iar cei care cred că Latina e importantă, ori sunt proşti, ori nu gândesc. O spun ca şi cum am dormi în limba latină, am merge în limba Latină, am vorbi în limba latină, ne-am **** în limba latină (steluţele pot fi înlocuite cu orice cuvânt, la alegere), am face totul în limba latină! Deja sunt plictisită de atâta latină şi avem doar o oră pe săptămână. Acum înţeleg de ce nenea de la minister ne-a băgat în orar două ore de mate, două ore de fizică şi doar una de latină (au ştiut ei ceva), plus teza la latină ca să-i prostească pe fraieri…Am repetat cam de multe ori cuvântul ăla nasol dar…

"

Laisser un commentaire

