Despre « pitzy »….

Par défaut

Probabil că mulţi le-au remarcat prezenţa cam peste tot: pe stradă, pe la colţuri, în autocar etc. etc. Chiar şi liceul pare a fi a doua lor casă, pentru că dai de ele la fiecare colţ! Dacă ai venit la şcoală şi nu a întors nimeni capul după tine…ai venit degeaba. Aceste “pitzy”, cum li se spune, se remarcă în general prin ţinute diferite de ale celorlalţi şi prin tona de farduri de pe faţă, ca să nu uităm rujul, evident roz .Încep să cred că s-au născut special pentru a fi aşa şi chiar nu mi le pot imagina altfel! Telefonul de ultimă generaţie plătit de “iubi” e nelipsit, iar dacă ai şi extensii prin păr, chiar eşti dotată! La toate acestea se adaugă limbajul rafinat gen: “făăăăă…mi-am uitat oglinda acasă!”,remarcându-se adesea cuvintele rimel-ruj-fond de ten-tocuri inalte-decolteu-manele-rozzzz. Mie sincer mi-e cam milă de ele…adică…eşti atât de lipsită de calităţi, încât să cauţi disperată să ieşi în evidenţa prin alte chestii nasoale? Serios…e prea occidental să existe doar eleve “ok” în liceu. Nu am dat niciun nume, dar….dacă se simte cineva….îmi pare I’m sorry.

Laisser un commentaire

