ce mai fac « elevii » de la a 9-a D..:))

Par défaut

ei bine…nu prea multe chestii…vineri a fost ziua lu’ diriga!!!…ce veselie pe noi pentru ca nu am facut ora de romana si in schimb am facut o sedinta foto prin pauza si in clasa…care apoi s-a prelungit pentru ca am vrut sa ne pozam si cu alti profi…dupa crizele de ras de la ora de religie (pentru ca il am pe parintele Alen langa mine la faza cu rugaciunea de inceput), am ajuns la concluzia ca e perfect pentru a fi preot..(aaaa, si sa nu uit, tot in cadrul  orei de religie am primit titlul de « Sf. Giorgiana facatoarea de teme)..=))orele de mate sunt fenomenale…pentru ca nu prea am facut pana acum vreuna in adevaratul sens al cuvantului…dar..mai bine zis….avem o profa de mate fenomenala, gen « da’ yo pentru cine dracu’ vorbesc aici? »… »raspunsul » nostru de obicei la ceea ce zice este o repriza de ras=))…clasa noastra are o fobie atentie, nu pentru limba romana sau mate sau fizica sau engleza sau…altele, ci pentru MUZICA…pff….cand vine ora de muzica toata lumea incepe sa se planga…pe unii ii doare capul ,pe unii burta (muzica asta, nabadaioasa mai e!). daaaa….am ajuns sa cred ca viata la liceu nu e chiar asa cum mi-o imaginasem…e chiar misto!(mbine…cu mici exceptii)…de cand e moda la noi in clasa cu motto-ul zilei…elvii de la a 9-a D se dovedesc din ce in ce mai « creativi »…i-auzi : « Grabeste-te incet! » by Stefan Andrei (tipu’ de doi metri fara o juma’ de cm)…aaaaaaaa, am ramas in pana de idei…revin:*:*:*..c ya!

"

Laisser un commentaire

