PLOUA!!!

Par défaut

eiiiii…de cand astept momentul sa ploua iar zile in sir…adica sa stau mai mult in casa, zgribulita de frig si cu o groaza de teme de facut…:-w.si da….acum e momentul mult asteptat:)) de cand a inceput scoala nu prea mai am timp liber si citesc ca nebuna toata ziua….la scoala…acasa…la masa…la baie…sauuuuu scriu fel de fel de chestii neinteresante (cum ar fi ceea ce scriu acum pe blog) sau dorm, sau dorm, sau dorm…multe si multi insista INSISTENT sa ies si eu macar o data cu ei pe la discoteca sau la terasa sau….sa ne plimbam pe sosea (sare din schema din prima)…siiiiiiiii, ca de obicei eu nu vreau, gasind diferite pretexte gen : sunt foarte ocupata azi.si in plus…eu chiar nu vreau asta pentru ca stiu ca pe langa scopul de a ne relaxa (adica inversul pentru mine),,,trebuie sa ascult plictisitoarele povesti de dragoste ale celorlalte (nu dau nume)…sau sa fac comentarii legate de tinuta nustiu’ cui si mai ales sa ma holbez si eu la tipii dezgustatori care trec pe acolo…probabil ca am o fobie pentru iesitul in « oras ».oricum, cred ca am un stil unic…unii cred ca e cam medieval dar….mie-mi place. si bine ar fi sa ma ocup mai mut si mai mult si mai mult de scoala…pt ca da…vreau sa fiu cea  mai buna!:D

Une réponse "

Laisser un commentaire

