viata la liceu

Par défaut

Cat am asteptat momentul asta…sa devin si eu liceana ..(sau liceanca?:-/)…abia acum realizez ca nu trebuia sa-mi doresc atat de mult asta, pentru ca tot ce se intampla m-a dezamagit…cu exceptia faptului ca am cei mai de gasca si cei mai tari colegi din tot liceul…nu-mi mai place nimic altceva…am un chef nebun de invatat…(va inchipuiti) si…am descoperit ca singura materie la care ma descurc si-mi place este limba franceza (cine-ar fi crezut?).Pauzele sunt cele mai frumoase momente din viata mea la liceu…:)) si, cum e si normal ,abia astept sa se sune si sa scap de tortura (mai ales cea de la ora de romana…cea mai lunga dintre toate)…..daaaaa, o sa revin;)…am teme de facut:((

"

Laisser un commentaire

