prima mea leapsa…fac progrese;)

Par défaut

Daaaa.Ma bucur ca ma mai baga si pe mine cineva in seama (poop var’meo:*)…si da, e prima mea leapsa.I’m so proud!!>:d<…

Sa vedem….cica are ca simbol cifra 4. ..DOAR 4!?

4 filme care mi-au placut: Twilight (Amurg, Luna noua, Eclipsa),Stapanul inelelor etc. etc.

4 carti care mi-au placut: La Medeleni-by Ionel Teodoreanu, Secretul celor doua Lotte-Erich Kastner, Cartea nuntii-George Calinescu si…Metropole de Rebreanu.

4 prieteni apropiati: Mirela, Cris, Maria si …eu (se pune?)

4 mancaruri preferate: dupa ce m-am ingrasat in vacanta…nu mai am asa ceva;)

4 lucruri pe care le-am facut azi: am invatat o lectie la latina, m-am batut cu Darius, ordine in biblioteca…si…cel mai important: am stat si m-am uitat pe pereti.

4 locuri in care am dormit: Draganesti -Olt, Piatra Neamt,Constanta (la mare :x)si….Tg.Bujor (jud.Galati)…(ca am mai dormit si pe-acasa se subintelege).

4 tari pe care le-am vizitat: Romania,Tara Tuturor Posibilitatilor,Tara lu’ Papura Voda si…cam atat.

4 site-uri pe care le vizitez zilnic : youtube, Gia16’s Blog, hi5, Generation Europe.

4 lucruri care se afla pe biroul meu acum: cutia cu culori si carioci (a lu’  frate’miu), manualul de latina de a 8-a, lista de rechizite, mause-ul.

4 articole vestimentare pe care le-am purtat azi: tricou, blugi (se pun si desuurile?).

4 profesori preferati: Oprescu Narcis-Doru, Iordache Paula, Sandu Anisoara…hai si domnu’ Bobic (ca mi-a placut matematica).

4 colegi de banca pe care i-am avut pana acum: Deea, Anca, Claudia, Crina.

4 numere preferate: 22,1,9,13 (zi cu noroc)..;)

4 poeti preferati: poeti????!!!….mai bine era boscheti! (imi placeau mai mult)

4 persoane cu care am vorbit azi: Darius, mama, tata si…tanti Nineta :))

4 instrumente la care as vrea sa cant : me?..never!

4 regrete: « Eu nu am regrete! »

4 persoane carora le pasez lepsa: nu vreau sa o pasez…egoista!

Laisser un commentaire

