06.09.210

Par défaut

hello!e o zi prea frumoasa si m-am gandit sa scriu si eu ceva pe blogc…s-asa nu prea an idei si m-am gandit sa va povestesc ce am facut eu aseara…probabil ca aveti de gand sa inchideti asta in urmatoarele 2 sec.pentru ca nu e deloc interesant ce am facut eu aseara…daaaaaa.pai…am iesit si eu cu fetele(hi hi…nu prea folosesc expresia asta des)..mai exact mirela si criss (aaaa,si livia)..in singurul loc unde iesim (pe banca la « foto »)..cred ca n-o sa uit banca asta pentru ca acolo am ras cel mai mult in viata mea si acolo am ascultat 2251 3213 melodii super…si….revenind…cel mai in voga subiect abordat de noi este …in perioada asta scoala.da,scoala.Cred ca devin un pic obsedata de asta  (de fapt,multi s-au prins deja de acest lucru)….ce lucruri interesante am vazut (adica exact opusul acestui cuvant)…betivani care veneau de la bar…pitipoance care faceau joging, lasandu-si la vedere cele mai scarboase si nasoale parti(yackkk).siiiiiiii, cel mai important, muuuuuulti tipi care-ti torturau creierii cu sunetele scoase de motoarele lor (mirelei i s-a facut pofta de o plimbare cu chestiile alea si…i-am propus sa le faca semne obscene ca sa opreasca si sa o ia):))=))..mdea …(ati observat ca folosesc o groaza de puncte de suspensie?)..da..(le pun pe sistem      ….nervos)……apoi (sau sa fi fost inainte?)am rasfoit reviste bravo girl…care apoi au fost donate sinistratilor (adrian,ioan…siiiiii)..cred ca a fost singura seara in care nu s-au rontait seminte (eu nu obisnuiesc de fel)….si,eu si mirela am avut deosebita onoare de a ne revedea viitoarele colege plimbandu-se pe sosea (siiiii…nici nu ne-am bagat in seama)…si am fost serios afectate:((  =))…si sa nu uit…am cantat ca nebuna tot felul de refrenuri..ca sa nu mai zic ca erau o groaza de babe si mosi la poarta:))…cam atat..apoi am plecat devreme cum fac de obicei….nu mai stiu ce sa zic.ok bye:-h

Laisser un commentaire

